Poza 141

Panusi

Panusi

Model pentru la iarna.

14 răspunsuri

  1. Un model foarte fain…care se preteaza si pe firul de lana , impletit cu croseta…

    • N-am dexteritati din astea, desi mi-ar fi placut.
      Cu nuielele ma mai inteleg in cel mai simplu stil cu putinta, dar cam atit.
      Am disponibilitate sa invat, dar n-are ( nu mai are) cine sa-mi arate, din pacate.
      Deci, la partea cu lina si croseta…

      • Dar nu este greu de loc…Poate este greu de crezut ,insa eu abia anul asta am invatat sa tin croseta in mana si sa crosetez…si am 45 de ani si pana acum niciodata nu am avut asemenea indeletnicire.Mi-am cumparat carte si am invatat singura…daca prinzi chichirezul , restul e simplu! 🙂

      • Ma si vad- ca muntenii din Peru- stind la o birfa mica cu alti masculi feroce si tricotind sau crosetind de zor…
        Nevasta-mea-i cu manevrele astea si le face bine si fain.
        Cu paie sau cu panusi as incerca, mai ales ca se pot face o gramada de obiecte si utile si ornamentale.

  2. Ca martor dezimplicat la discutile bunicii, sau sotiei cu alte „dame”…tot ce stiu despte impletit…este ca trebuie sa ti cont cand faci nodul pe fata si cand pe dos…
    In rest am receptionat mesajul, cu toate ca inca nu consimt s-ami dau boarfele de iarna jos din pod…

    • Partea cu nodul se refera la tricotat sau crosetat.
      Partea cu panusile de porumb sau paiele sau nuielele nu au treaba cu nodurile.Sint pentru obiecte de uz casnic sau ornamentale.
      Asa, de aici pare idilic sa ma apuc de impletit cosuri si alte chestii in zilele de iarna, la tara.Dar odata ajuns acolo nu-i sigur ca as fi la fel de incintat de astfel de activitati.

      • Mi-am procurat o carte despre impletitul cosurilor si a altor obiecte…chiar mobila…din nuiele. Nu este simplu, dar nici prea complicat. Pregatirea materialului este foarte importanta. N-am inca timpul disponibil pentru a ma ocupa serios de asa ceva, cu toate ca mi-ar place…Nu deajuns…

      • Daca este prin zona cineva care face astfel de impletituri mergi sa vezi cu ochii tai.Face mai mult decit toate cartile la un loc.

  3. In copilarie am facut stergator pentru picioare din panusi, iar aceasta poza mi-a amintit cate stiam candva… Si ce bine ar fi sa ma retrag la tara, sa fac „ceva”, doar pentru sufletul meu… Cred ca si la oras as putea face, de fapt nu-i musai sa ma integrez printre „minunatii” tarani.

    • Da multe ai invatat tu sa faci, ca parca imi amintesc ca spuneai si de impletituri in paie.
      Nu-i nevoie sa locuiesti la tara pentru a confectiona diverse chestii, dar trebuie sa vezi cum poti sa-ti procuri materie prima.

  4. Frumoasă împletitură! Când eram copil, învăţam la şcoală să facem ştergători pentru pantofi, din pănuşi. Eram mândri că ştim să facem aşa ceva. 🙂

  5. tu ai facut impletitura?

Lasă un răspuns

