Faget

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. Extraordinar…este o afirmatie devenita truism in fata maretiei lumii vegetale…
    Chiar duminica am revenit dintr-un periplu in care am ajuns in zona dintre Cluj si Zalau…Am fost intr-o padure de stejari deosebita. Ghindele erau imense(fata de cele ce le stiam eu_) si cu palarioare cu un fel de tepi, de peri(?!). Am cules de pe jos cateva kg…cu care vreau sa-mi decorez casa si terasa…Voi incerca sa sadesc cateva si la mine in ograda.

    • Zona dintre Zalau si Cluj e…destul de mare.
      N-ai gasit si un capac tinar pe care sa-l scoti cu radacina si sa-l sadesti la tine?
      Si aici ( locul de unde e poza), in padurea Faget de linga Cluj, sint stejari si fagi cu fructe foarte mari.Iar copacii nu-mi par altfel decit prin alte parti.
      O fi solul mai special sau ceva energii care-i ajuta sa se dezvolte altfel.

      • Cu siguranta este „ceva”,,,”ceva”. Nici in zona Moldovei, nici mai jos in sud nu am vazut astfel de stejari. Zona in care am fost in padure este pe la Sanpetru…Sanmihai, Hida, ceva cu Almasului…

      • Sint ale Almasului-Sinmihaiu,Sinpetru- iar la Galgaul Almasului este Gradina Zmeilor.
        In zona,”istoria” este foarte veche din punct de vedere geologic.Peste tot sint formatiuni de gresie ( apa si vintul sint niste sculptori de exceptie) , cea mai reprezentativa si amenajata fiind cea de la Gradina Zmeilor.
        Solul este generos ( foarte bun) ,iar energiile sint cu plus.

  2. Una dintre cele mai frumoase fotografii cu peisaj! Multumiri!

  3. Superbă scenă
    Rușine pe mine dar io n-am fost niciodată acolo…

Lasă un răspuns

