Tepi

https://fosile.wordpress.com/

« »

13 răspunsuri

  1. Inaccesibilitate… ăsta mi-a fost primul gând când am dat nas în nas cu țepii ăștia…

  2. Revin cu „plăcere” masochistă în lumea…”ţepilor”…sau a ţepelor, in lumea nostră de fiară si de pradă…vegetal-animală…

  3. Cat de durerosi par acest spini… doar cand ma uit la ei imi imaginez cata durere pot provoca!

    • Asa, fotografiati de aproape par mari si fiorosi, dar sint micuti si eventual, se agata de haine sau de blana patrupedelor.

  4. Superbe culori! Foarte bine focalizat!

    • De culori ma bucur si eu.
      Cu focalizarea?Este o manevra noua cu care abia acum m-am familiarizat si ma bucur de fiecare poza facuta in stilul asta.
      Saru’mina!

  5. În forma aceasta se poate aprecia cel mai mult viața !
    Mie îmi plac mult aceste uscături 🙂

Lasă un răspuns

