Ciorchine

https://fosile.wordpress.com/

14 răspunsuri

  1. Astea-s corcodușe ?!
    Sunt și ele acoperite cu un fel de ceară ca și măslinele !
    Tare frumos ai prins ciorchina ! E înalt pomu’ dacă tu le-ai fotografiat de jos în sus 🙂

    • Nu sint corcoduse.Sint prune bistrite, iar prunul e destul de inalt.
      Nu-i ceara, e o boare marunta de roua.Fotografia e facuta dimineata devreme.

  2. Dacă mă gândesc bine,corcodușele au fost deja… nu ?!

  3. Na apoi io cred că n-am avut ocazia să mă întâlnesc cu țuica de corcodușe 🙂
    Turț am băut(mai demult) și nu aveam o părere prea rea despre ea !
    Acum cel mai mult îmi place Tescovina și numai după aia Țuica.

    • Nu sint comparabile.
      Rachiul de struguri e una, iar tuica din prune sau mere e cu totul altceva.
      Oricum, gusturile nu se discuta.

  4. Cred ca este unul dintre cei mai buni ani pentru recolta de prune. Iar pentru mine este singurul in care am pofta sa mananc una-ntr-una prune! Salivez cand ma uit la ciorchinele tau!

    • Au fost zone unde s-au facut multe.In altele doar citeva.
      Maninca.Sint foarte bune si iti dau ceva ce trebuia complectat.

  5. Ce frumoase sunt. Si sigur sunt si gustoase! Pe la noi, de la primavara ploioasa, nu s-au prea facut prunele… O sa le cam ducem dorul.

  6. Anul acesta a dat un inghet cand prunii erau in floare…asa ca singurele prune pe care le-am vazut sunt in piata si astea din poza…

    • Si aici aofost citeva zone in care inghetul sau ploile prelungi de primavara au facut inutila inflorirea pomilor.
      In zona in care am facut poza ( nordul Moldovei) erau atit de incarcati toti pomii, nu numai prunii, incit au trebuit sprijinite crengile sa nu se rupa.

Lasă un răspuns

