Clipe

Ne-am dus.

Trebuia sa mergem si de data asta drumul nu ni s-a parut lung.Ascultind muzica sau povestind,

Cer

Cer

oprindu-ne ici colo si admirind imprejurul.Am traversat si niste munti

si ne-am plimbat un pic

https://fosile.wordpress.com/

doar ca sa ajungem intr-un loc drag .

https://fosile.wordpress.com/Un loc unde sfintenia e si in balta.

Nu, n-am stat mult.Doar citeva clipe.Caci ce e timpul? Doar o inlantuire de clipe.

Cit sa aprindem o luminare si sa fim alaturi de cei dragi „plecati”, de toti cei dragi,.Sa ne scufundam in liniste si drag, sa ne uitam si sa ne regasim mai curati,poate mai buni.

https://fosile.wordpress.com/

In fata Lui sintem singuri, dar astfel de momente , aceste citeva clipe ne apropie.Si mai mergem mai departe .

La intoarcere, in munte,la margine de padure, pe malul unui piriu ne-am oprit un pic.Cu patura, cu mancare, in ciripit de pasari si adieri de vint.

Catel la apa

Catel la apa

Undeva, in muntii Lapusului, intr-un piriu nestiut, ma astepta o piatra.

Lemn silicifiat

Lemn silicifiat

Desi este un drum mai scurt, ne-am intors pe cel lung.Mai usori, mai frumosi, mai curati, mai fericiti.

8 răspunsuri

  1. Eu chiar cred ca suntem „asteptati” de fiecare piatra intalnita, de fiecare floare , copac sau OM…pe care viata ni-i aduce in proximitatea noastra…Doar suntem un …TOT.

    • Probabil e asa cum spui, desi nici unul din cei care mai au trecut pe acolo nu s-a simtit asteptat de acea piatra intr-atit incit sa o duca acasa.

      • Aha…ai dus-o acasa, credeam ca sunt singurul „nebun” care aduna „maidanezi” de piatra. Chiar si cand am fost cu masina in strainatate…am adus de pe acolo pietre…pe care le am raspandite prin casa…Noroc ca sotia este intr-u totul de acord…

      • Vezi ce scrie sub poza.
        Adica ma asteapta aprox. 30 de milioane de ani si cind, in sfirsit ne intilnim , eu sa ma fac ca ploua si sa merg mai departe?

  2. Ce făcea grăsuna aia în apă, pescuia ?! 😀

    Frumoase clipe, imortalizate în fotografii. Ne oferi mereu clipe de comuniune cu natura, de relaxare în locuri frumoase și bune. Mulțumesc !

    • Mai intii a mers din umbra in umbra si ne astepta, apoi a gasit solutia de a merge prin piriu, atenta sa nu ne indepartam prea mult.
      Era cald si a alergat.
      Cu placere!
      Daca gasesc ceva frumos pe unde trec, pun si aici sa vada si altii.
      Saru’mina!

  3. Probabil a fost printre ultimele iesiri din vara asta care pare ca se grabeste sa plece. Dar ce iesire…. Ar fi fost ciudat sa nu „dai” de un bolovan, daca nu tu, atunci cine sa-i vada?

    • Poate ca mai iesim pe-aproape, desi, culmea, n-am ajuns nici la Cheile Turzii, nici la Cheile Turului,nici la Cascada Ciucas, nici la Cheile Borzesti, care sint aproape si una de alta si de noi.
      Ar fi putut sa-l gaseasca si altcineva pasionat de pietre.
      E clar ca m-a asteptat pe mine.

Lasă un răspuns

