Iasca

https://fosile.wordpress.com/

14 răspunsuri

  1. Mereu m-am intrebat cum aprindeau, oamenii, inainte, focul folosind iasca.

    • Sint doua modalitati.
      1.Se pune intr-o bucata mare de iasca un picur de jar.
      2.Praful de iasca se aprinde foarte usor, de la o scinteie si intretinut cu fire de iarba si aschii de lemn este baza unui foc.

  2. Te invit să vii să vezi ceva care sigur o să-ți placă mult ! 😉
    http://zinnaida.blogspot.ro/2014/08/doxie-mfc.html

  3. Interesantă imagine! În copilărie, parcă am văzut iască. Părea ca o ciupercă dură, aspră, cafenie după cum mi-o amintesc.

    • Saru’mina!
      Sint mai multe tipuri.Cea uscata- cel mai des intilnita. Cea verde (galbena sau galbuie), cruda si care , se pare ca-i comestibila.Cea cruda ,dar care cu timpul devine uscata.
      Si mai sint, se pare, si altele, dar eu nu le-am intilnit.Inca.

  4. Iască înlacrimată…parazit ipocrit…plânge cu lacrimi de crocodil subventionate de gazdă…

    • Gazda parazitata este o cioata uscata, iar lacrimile sint de roua.
      Am facut fotografia in M.Calimani, unde diminetile sint mai reci .

      • Nu ma indoiesc ca este asa…dar nici tu nu-mi poti refuza sa cred ca paraztul este parazit, chiar inlacrimat de roua. Din fericire in natura gazda are prieteni,,,nu paraziti, este o judecata omeneasca.

      • N-am pus la indoiala nimic.
        Doar am dat unele explicatii .

  5. M-a dus cu gandul la o caracatita, mai precis la tentaculele ei. Anul trecut am avut bucuria sa vedem multe, multe pe un singur copac. Picurii cred ca fac tot farmecul…

  6. Superbă fotografie! Cum s-a împodobit iasca cu atâtea picături de rouă…
    Weekend frumos şi liniştit! 🙂

Lasă un răspuns

