Gradina

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. Anul acesta excesiv de ploios,a creat climatul tropical, cel putin ca umiditate, in care vegetatia a debordat. Plante de tot felul, de cultura sau ma „inculte”, flori de camp si buruieni s-au revarsat intr-o abundenta de-a dreptul obscena, inecand totul in valuri de clorofila…culoare, miresme…parfumuri care mai de care mai fruste, mai stenice.

    • Si cind te gindesti ca la inceputul anului ziceau meteorologii ca va fi cel mai secetos an din ultimii 50…

      • Meteorologii, ca de altfel si popii…vand si castiga din ce nu au si nici nu stiu…dar zic…ca vorba aia „verba volant” …si nimeni nu stie cararile Domnului si vanturile Pamantului…ce sunt schimbatoare…

      • Interesant, cind n-aveau dotarile de acum- sateliti peste sateliti si alte nenumarate-estimau corect vremea, pe o saptamina.
        In alta ordine de idei, macar meteorologii admit sa sint doar niste oameni si ei, supusi greselii, niste meseriasi.In comparatie cu unii dintre popi care se cred …puntea de legatura fara de care nu se poate.

  2. Ce dragi îmi sunt astfel de grădini ! Îmi amintesc de grădina bunicii mele materne.

    • Si mie mi-a reamintit de gradini din tinerete.
      Cea din poza e un spatiu neamenajat din Gradina Botanica.Dar e , zic eu, cel mai frumos.

  3. Anul acesta „n-am fost pe faza” cu Gradina Botanica, de aceea ma bucur sa o vad aici. Tot frumos e acolo…

Lasă un răspuns

