Mai moare

https://fosile.wordpress.com/Mai moare o casa.

E din Odorheiu Secuiesc.

Oare ce va „creste” in locul ei?

14 răspunsuri

  1. Superbă clădire! Mare păcat dacă este sortită morții.

    • Tare mult mi-a placut si mie si mi s-a strins sufletul cind am vazut-o.

      • Astăzi, simțul frumosului în arhitectură pare a fi dispărut, de aceea ar fi bine să păstrăm ceea ce avem din vremurile mai vechi!

      • Frumoasa cladire si gradina imprejmuitoare se afla in centrul orasului Odorheiu Secuiesc.
        Iti dai seama ce „valoare” are…

  2. Bazându-ne pe experienţa celor petrecute până acum…probabil că vreo cârciumaă, super-market, benzinărie, vilă de ţopârlan…

  3. Ce detalii dantelate…
    Mai bine s-o lasam sa moara, decat sa ne mandrim cu ea! Asa gandesc toti cei care au in mana soarta lucrurilor frumoase. Si nu se mai satura!

    • Speram ca cei de pe-acolo sa stie sa-si pastreze valorile, dar se pare ca nu intereseaza.E un spatiu splendid din centrul orasului.Poate fi exploatat.

  4. vreo vilă cu piscină zic și eu… păcat

  5. reparata si restaurata – ar fi o reala bijuterie arhitecturala… – parerea mea.

  6. Ce frumusețe de casă ! Îmi închipui cum o fi arătat pe vremea când era locuită și îngrijită…

Lasă un răspuns

