Dupa ploaie

https://fosile.wordpress.com/

6 răspunsuri

  1. Mai bine zis…”între” ploi…

  2. Mereu alegi ceva frumos, plus ca iti si reusesc macro-urile!
    Faina tare!

    • Pai, daca mi-a iesit in cale si eram cu aparatul foto, cum sa nu-i retin imaginea si cum sa nu v-o arat si voua?
      Saru’mina!

  3. Recunosc multe din plantele specifice zonei de munte! Imi plac la nebunie!

    • Mie imi plac toate, dar cunosc numai cele care sint comestibile si citeva cu efect medical imediat.
      Mi-au fost de folos aceste cunostinte cind am drumetit.

Lasă un răspuns

