1975

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. În acel an mi-am terminat stagiul militar și mi-am început periplul prin viață! Aș spune că atunci a început epopeea vieții mele. Cu călătorii pe munte, cu ședere sub poalele munților, …
    Frfumoase imagini și vremuri, chiar dacă erau doar în alb și negru!

    • Frumoase pentru ca eram tineri, iar muntii ne asteptau.

      • Munții ne așteaptă și acum, ei așteaptă mereu, doar noi să avem disponibilitatea de a-i vizita!

      • Intotdeauna ii asteapta, in mod special, pe tineri.Si sper sa fie, sa mai fie tineri dornici de drumetii, de escalade, de cercetarea muntelui si tot ce presupune el.
        Si daca numai pentru poze si tot merita.

  2. Acum patru sau cinci ore m-am reintors acasa . Sambata toata ziua si ceva din cea d e azi …am fost in Poiana Tapului sa vizitez niste amici ce ma onoreaza cu prietenia lor de vreo….patruzeci d e ani incoace . Crezi sau nu …la munte a nins !!!!! Culmea este ca , am intalnit p-acolo si bucuresteni { bucuresteni d-ai mei 😉 } carora le era tarshe sa coboare din masini deoarece …erau in budigai si tenesi ….parca venisera pe litoral ai dracului oameni 🙂 🙂 🙂 ! Stimabile …desi toata lumea vorbeste despre mare si …privelistea nemaivazuta d e acolo…n-asi da o zi la munte { chiar cea mai cainoasa zi } pe o saptamana la mare . Ce poti vedea acolo in afara d e apa , multa apa sarata si murdara , de cururi goale , tzatze si pitipoance ? La munte insa….acolo-i adevarata viata , acolo chiar ai ce vedea , iar aerul de-acolo , parca-ti da sanatate pentru inca …o mie d e ani ! Fotografia-i din ’75 ? Adica exact la un an de cand terminasem si eu serviciul militar obligatoriu la UM 0….7 😉 din Brasov . Sant deci…patruzeci si unu d e ani ? Cat de mult am imbatranit 😡 !

    • N-am imbatrinit, Marian.Doar s-a invechit ambalajul.
      Poza este dintr-o traversare a muntilor Vrancei.Intre Tg.Secuiesc si Soveja.
      Cam se misca pamintul.Nu prea tare,doar suna …interesant, iar pozele au iesit ca asta, cu niste distorsiuni.De aceea se incadreaza si in „fotografii ciudate”.

  3. Amintiri… Nici buletin nu aveam inca in ’75!
    Cred ca te bucuri cand „descoperi” prin sertare o astfel de poza si ai si de ce!

Lasă un răspuns

