La fata locului

https://fosile.wordpress.com/

6 răspunsuri

  1. Fraga este cel mai parfumat fruct…zic eu…Crude, dulceata, fragata…oricum le-ai consuma…sunt un deliciu…
    Acum vad ca sunt minunate si…privite.

    • Ai dreptate,Calin.
      Eu am facut ce nu trebuie si am fost recompensat.Nu mai pot sa maninc fructele care mi-au placut cel mai mult de cind ma stiu.Fragii si capsunii.
      Acum doar le admir, le miros si le culeg pentru sotia mea.

  2. Bun, bun! Dupa ce ca sunt frumoase, anul asta sunt si marioace si dulci, iar poza asta merita sa o mai pui si la iarna!

  3. Ai ai ai ce mi-ai făcut…
    poftă mare mi-ai făcut
    o slăbiciune de-a mea

Lasă un răspuns

