Comentariu pe marginea unui articol de-a luiTeonymus

In articol a facut afirmatia si o sustine ca „toti cei care fumeaza pe strada sint nesimtiti „

in 2011 in lume erau un miliard de nesimtiti inmatriculati si cel putin inca jumatate neinmatriculati.

De prin 1800 fumatul a devenit un sport mondial, chiar daca n-are nici un argument pentru aceasta activitate.

Muzica „buna” pe care o ascultam a fost compusa de nesimtiti.Toate operele din toate domeniile de dupa 1800 au fost create de nesimtiti.Stiinta,medicina,etc.etc. au ajuns in stadiul actual datorita nesimtitilor.Chiar si in religie  a fost folosit fumul de tutun .

Deci, ai grija la ce te raportezi domnule Teonymus!

Nu sint nesimtiti cei care flegmeaza pe strada, cei care isi arunca guma de mestecat pe jos, cei care arunca gunoaie sau folosesc un limbaj care iti face pielea de gaina.

Nu e argumentat logic?

Este inutil?

Si cucerirea Everestului este inutila si nici nu este argumentata logic.

Este un drog?

Si virtualul este un drog…

 

18 răspunsuri

  1. Dar articolul in sine, unde e? Sunt si eu curios sa-l citesc – desigur, tot in calitatea mea de nesimtit. 🙂

    Si, apropo de afirmatia precum ca cei ce fumeaza pe strada sunt nesimtiti: mi-aduce aminte de un alt exaltat: care dupa ce a citit despre actiunea unor motociclisti care in preajma Craciunului au strans jucarii, dulciuri si cadouri si le-au daruit copiilor mai putin fericiti (actiuni care s-au petrecut simultan la Arad, la Bucuresti dar si in alte orase si la care numerosi oameni au participat, cu singura dorinta de a inveseli chipurile copiilor nu asa de norocosi), a avut de comentat doar ca unul din motociclisti avea tigara in coltul gurii in timp ce era imbracat in Mos Craciun… Desigur, acest critic cu ochi ager nu a participat la actiune si nici la alta de acest gen. Insa a gasit de cuviinta sa blameze un om care, da, avea tigara aprinsa… Un nesimtit, deci. 🙂

    • Initial n-am vrut sa pun linkul, dar daca vrei sa citesti si tu uite-l:http://teonymus.wordpress.com/2014/06/02/fumatul-interzis/

      • multumesc pentru link. acum am citit si eu, am parcurs si comentariile…

        omul este vadit intolerant, nu neaaparat doar cu fumatul si fumatorii ci mai ales cu opiniile contrare si am bagat de seama ca a susurat insulte, in loc de argumente. din pacate, multi semeni ai nostri se comporta astfel. eu evit interactiunea cu acest tip de oameni si caut sa ma indepartez din preajma lor. nu merita timpul pierdut, pentru ca lesne acestia apeleaza la insulta, cand sunt incoltiti cu argumente.

        toate bune sa-ti fie, Fosile!

      • Pina acum mi-a parut de bun simt.
        Bag sama ca m-am inselat.
        Nu-i bai!
        E clar ca de-acum drumurile noastre nu se vor mai incrucisa.
        Multumesc!
        Sa-ti fie cararile libere si soarele sa-ti zimbeasca mereu!

  2. Amice…esti fumator? Banuiesc ca… da. Parerea mea o cunosti deja. Templul sufletului trebuie respectat. Nu-l respecti…este treaba ta. Nimeni nu are dreptul sa te eticheteze.Poate ca tu , sau fumatorii in general,respectati alte valori pe care nefumatorii nu le respecta. Chiar spunea „viesparul” o poveste cu talc.Nimeni nu este indiriguit sa judece. Sa-si spuna parerea…o poate face oricine, pe barba lui.
    Teonymus, sau orcare altul poate spune ce crede el…Este responsabilitatea lui…Poate ca nici eu nu am dreptate(?!), sau poate ca uneori am(?!)…fiecare este in masura sa cantareasca si sa aiba o parere… Oricum, …nu este suparare. Ne mai intriga cate ceva, mai ne burzuluim, dar niciodata nu trebuie sa lasam supararea sa treaca mai in adncul nostru. Acolo trebuie sa fie deplina TACERE, pentru a lasa spatiu de „manevra”…sufletului…

    • Amice, daca nu-mi place cum miroase doamna care merge in fata mea pe strada, o depasesc sau trec pe cealalta parte.Nu o insult doar pentru ca procedeaza altfel decit mine.

      • LOL of the LOL… figura esti! 🙂

      • Pai nu?

      • Respectul pe care ni-l datoram unii altora este deasupra oricarei indoieli…Dar cum nu toti suntem la fel…si este minunat ca este asa, trebuie sa acceptam si atitudini mai „transante”. Oricum, nimeni nu schimba pe nimeni. A incercat comunismul sa faca omul „nou” si egalitate de jos in sus si de sus in jos…si a ajuns la „subsol”.

      • Calin,accept atitudinile transante, accept parerile, dar nu sint de acord cu insultele.
        Ce-i asa de greu de priceput?

    • pai da! 🙂 am oroare si repulsie cumplita fata de cei/cele care nu folosesc apa si sapunu’ zilnic, ba de mai multe ori pe zi… brrr!!!

      ah, doi membri ai familei mele au reperat la firmele unde lucreaza tipii care nu se spala pe mâini dupa ce ies din „toaleta”: le zic doar „salut!” sau „bonjour!” far’ sa dea mâna cu ei! 😀

  3. fug sa citesc si revin asap… dar desi-s anti-tutun à la vie, à la mort, nu mi-a trecut prin minte vreodata sa-i cred sau sa-i tratez de „nesimtiti”(epitet greu traductibil în alte limbi!) pe fumatorii d-afar’…

    • mda… citit tot-tot si lasat un comment, fara „like”… 😉 sunt o persoana calma din fire, nu genu’ sa sar la beregata, dar generalizarea ma revolta din totdeauna…

      eh, lasa-l în suparare pe „anonimu’ domnului”, e tânar(26-27 ani?) si nelinistit(LOL!)…”ale tineretii valuri…” 🙂 crede probabil(?) ca detine adevaruri universale pe care trebuie sa le „divulge” restului lumii… ah, uitai sa-i precizez ca n-are decât sa se mute-n USA, unde exista câteva orasele ale caror primari au interzis fumatu’ si-n toate zonele publice exterioare! 😀

  4. Faptul ca face nesimtiti pe unii sau pe altii, nu-l ridica absolut cu nimic deasupra lor. Ba din contra, as spune. Aceasta sa fie oare caracteristica generatiei tinere? Grav, foarte grav daca nu sunt in stare sa-si controleze nervii!
    Eu oricum fumez, oriunde imi permite legea. Si de ciuda!!!

    • Eventual ar putea sa ii intrebe pe edilii orasului in care locuieste de ce nu se curata strazile, de ce nu sint cosuri de gunoi.]
      In alta ordine de idei, nu cred ca cei doi din fata lui, care fumau, l-au imobilizat si i-au suflat fumul in fata.Are probleme omul,
      Sa fie sanatos, ca are nevoie!

      • @In alta ordine de idei, nu cred ca cei doi din fata lui, care fumau, l-au imobilizat si i-au suflat fumul in fata.
        Am fost nu doar o data nevoit sa inghit fum pentru ca nu-i puteam depasi pe cei din fata mea care fumau (eram cu copilul de mana si limitat la viteza lui). Alte dati m-am asezat pe o banca, uneori cu acelasi copil langa mine, dupa care vine un tip, se-asaza si el si aprinde o tigara. Da’ de ce sa-l faci nesimtit? I-am explicat ca noi nu suportam fumul de tutun si deci e ca si cum ne-ar da jos de pe banca (n-am rostit termenul jignitor, dar semnificatia e pe-aproape). Oamenii au inteles de fiecare data si s-au dus sa fumeze in alta parte.

Lasă un răspuns

