Poza 103

Ploua.

Si ma simt cam asa:

https://fosile.wordpress.com/

18 răspunsuri

  1. Te simti deci: inlemnit pietrificat,colorat,silicifiat, frumos.

  2. Si la mine ploua…dar pietrele mele …nu sunt „inlacrimate”. Este TOTUSI primavara…si mineralele se ridica-n flori si frunze…
    Hai…”acolo”… in caliciu si corole, intre stamine poleite…chiar de-s ude…de-s plouate…Daca nu ploua…ele lacrimeaza cu roua, dar raman VESELE …

    • Zicea un bunic: ma trage pamintul .
      Eu ii raspundeam:inseamna ca te cheama cerul.
      Iar el zicea: inseamna ca de-aia ma dor toate ca unul trage in jos, iar altul in sus si mi-a trece cind s-or intelege.

  3. Frumusețea pietrelor tale ar trebui să poată alunga ploaia!

    • Dar nu trebuie alungata.
      E frumoasa si ploaia.
      Era doar o constatare.
      Problema mea e ca am o gramada de vertebre si de incheieturi care,toate, vor sa-mi aminteasca ca exista.Si o fac din ce in ce mai insistent.
      Daca n-ar fi apa sau ploaia multe pietre ar ramine nedescoperite.
      Adevarata frumusete a pietrelor e pusa in lumina intii de apa( in apa se vad adevaratele culori, care ies la lumina numai dupa slefuire).

      • Mereu uit să pun ghilimele acolo unde trebuie. Sunt și eu deficitar, uneori. Mă gândeam la altfel de ploaie.
        Vertebre am și eu, dar nu se răzvrătesc la ploaie, ci la mișcări sau ridicări de greutăți, Aș spune că anii sunt de vină, dacă nu aș fi chiar eu cel vinovat!

      • Hai sa zicem ca nu anii sint de vina.
        De fapt, daca ne uitam in oglinda ochii inca sclipesc, iar gindurile inca sint vesele si saltarete si nu-i obligatoriu sa fie puse in practica…

  4. Eu cand ma simt asa imi trag o patura peste cap si dorm, dorm… Sper sa nu mai tina mult ploile.

    • Acasa mai fac si eu manevra asta, dar la lucru…Incerc sa-mi inchipui ce figura ar face colegii mei sa ma vada cu o patura peste cap si,,,

  5. Ce frumoase sunt, toate aceste pietricele minunate. In apropierea lor, sigur te simti bine, nu?

  6. Inseamna ca e timpul sa-ti indrepti privirea in alta directie. Undeva deasupra tuturor emotiilor astea negative.

    • Crezi?
      Si n-o sa ma mai doara spatele, genunchii,gleznele si alte nenumarate incheieturi?
      Ceva,ceva am incercat eu.M-am uitat cu placere la ploaie,la curgerea ei, am ascultat sunetul ei.
      E frumoasa si ploaia, sint frumoase si pietrele,dar tot ma doare tot corpul.Si nu par a fi niste emotii aceste dureri.

      • Si Dumnezeu a creat lumea in 7 zile. 🙂 Deci, pentru noi, timpul trebuie sa fie ceva mai indelungat. 🙂

      • Noi doar licarim o micro-micro-micro-micro…..-micro clipa din timpul lui Dumnezeu.

  7. Paduden Forte, pa durere! Dar mai bine nu! Trece si fara si esti mai castigat.

Lasă un răspuns

