En garde 1981

https://fosile.wordpress.com/

14 răspunsuri

  1. Amintiri dragi…
    Cu ce se pot compara vremurile fara griji? Nu stiu, dar e clar ca erai intr-o astfel de perioada!

    • Amintiri…
      Aveam 26 de ani pe-atunci.Eram incadrat deja in cimpul muncii, dar n-aveam atitea probleme, faceam tot ce-mi trecea prin cap si era permis de legile din acea perioada si…era bine.

    • …mai ales straiele cavalerului arată că era o altă perioadă 🙂

      • Cavaler hippie.
        Mai ales pentru excursie si pentru a-i soca pe taranii din satele pe care le-am traversat.Am reusit, ca-si faceau cruci peste cruci si scuipau in sin.
        Ne-am distrat.

  2. Aveam 10 ani pe atunci… 🙂
    Trec anii…

  3. Ce vremuri! Eram in clasa a IX-a. Toata lumea era a mea. De fapt, toata lumea era a noastra.

    • Si nu-i asa ca ne era bine?

      • Sigur ca era bine. Chiar ma gandeam ca noi eram mai liberi decat tinerii din ziua de azi. Si aveam mai multe perspective, cel putin din punct de vedere intelectual. Azi… nu mai conteaza decat banii, inainte aveam hobby-uri.

      • Aveam hobby-uri si ni se dadea tot concursul sa le putem practica.
        Asta ar trebui sa-si aminteasca cei de pe la ministerul invatamintului.
        Sa le dea de lucru copiilor, sa n-aiba timp de timpenii.

  4. Așa da domnu’ Mușchetar !
    Am întins-o să nu mă răpui !!!

  5. Athos, Porthos, Aramis sau D’Artagnan?!… 🙂

Lasă un răspuns

