Fotografii ciudate

https://fosile.wordpress.com/

https://fosile.wordpress.com/

https://fosile.wordpress.com/

Sint unele locuri unde ne simtim ciudat, ceasul merge anapoda, lumina este altfel decit sintem obisnuiti iar fotografiile ies ciudat.

Eram pe munte cu niste prieteni, intr-o zona cu istoric urit de pe vremea razboiului.

N-am dat importanta ca  nu prea aveam chef de glume, ca nu ne-a picat bine mincarea, ca nici macar tigarile nu ne mai placeau, dar dupa ce am trecut de acea zona a revenit zimbetul pe chipurile noastre si pofta de viata.

Abia dupa ce am vazut fotografiile ne-am dat seama ca ceva nu-i in regula acolo.

Ne-am interesat si am aflat ca a fost un carnagiu acolo in razboi.

Nu stiu daca are legatura, dar la unitatea militara de acolo soldatii trag des salve cu arma aiurea, se bat ca chiorii si le este frica de serviviul de noapte.

E drept, asta se intimpla prin 1976.Poate de atunci s-a mai schimbat cite ceva.

Am trecut si anul trecut cu masina prin acea zona.Aveam senzatia ca n-o sa mai iesim de colo niciodata.Abia ne miscam, in viteza a doua si ma asteptam sa-mi moara motorul.Dupa ce am trecut  de zona, chiar daca inclinarea era mai accentuata, asa bine mergea masina de parca si ea ar fi vrut sa fuga, sa se indeparteze de locul acela.

22 răspunsuri

  1. Am auzit și eu de aceste fenomene ciudate. Din câte știu, se regăsesc în pădurea Baciu, de lângă Cluj. Poate că sunt și în alte locuri.

    • Sint la padurea Baciu tot felul de fenomene si pe dealul feleacului si inca in alte paduri din jurulul Clujului, dar astea sint in alta parte, pe munte.

  2. Excursie in 1976 zici? N-aveam nici buletin pe-atunci! Erati tineri, frumosi si fara griji, faceati excursii adevarate, nu ca mine acum, ca trebuie sa ma duca masina pana in usa casutei!
    Lucruri ciudate se pare ca se intampla deseori si in multe locuri, fara sa stim sa le „traducem”. Poate e mai bine asa…
    Zile frumoase!

    • Da, dar dupa ce ajungi la casuta faci plimbari frumoase.
      Poate ca daca aveam masina pe vremea aceea nu circulam chiar atit de mult pe jos.
      Intelegem unele intimplari, daca ne sint adresate direct.Si daca timem seama de ele n-avem probleme.Daca nu…
      Saru’mina!

  3. Extrem de interesante pozele tale. Acolo memoria locurilor incă mai este „bântuită”.
    Voi „simţeaţi” corect ceea ce poza , cu toata „nesimţirea ei”…totusi a redat…

    • Pe vremea aceea stiam mai putine si ma enervam de fiecare data cind, dupa developare, constatam anomalii pe filme.
      Si digitalele inregistreaza iesirea din obisnuit.

      • De fapt „starea” traita de voi este relevanta, chiar fara sa constientizati cauzele.

      • Asa este, dar tot vrei sa stii, nu?
        Curios este faptul ca nu este acolo nici un monument, nici o placa, nimic spre aducere aminte.Si poate de aceea -impotriva uitarii- sint atit de puternice manifestarile.

  4. Impresionant, mai ales daca spui ca si masina se grabea sa iasa din zona! Am mai auzit de astfel de fenomene… Mi-ar fi teama, voua nu v-a fost?

    • Eu eram curios si mi-a fost satisfacuta curiozitatea cu virf.
      Cind ajung cu „ale mele” in zone pe care le stiu cu probleme, nu spun nimic si in functie de cum le percepem, mai mergem pe acolo sau nu.
      De multe ori sotia mea afla despre aceste zone de aici.

  5. Eu cred in energia locurilor. De exemplu, vreau sa cumpar o bucata de teren, ca sa-mi fac o casa la malul unei ape, la marginea unei paduri. Am gasit locul, dar cand a vazut pozele, fratele meu mi-a zis ca e ceva in neregula cu acel pamant. Si astfel, pentru ca si mie mi s-a parut ceva in neregula cu energiile de acolo, caut acum in alta parte.

    • E bine ca ai tinut cont de prima impresie.Atunci poti sa iti dai seama daca vibratiile tale sint compatibile cu cele ale locului.
      Cind vei gasi locul in care te simti fericit, sa nu stai pe ginduri!

      • Cunosteam locul din adolescenta, caci treceam des cu bicicleta. Dar intotdeauna am avut aceeasi senzatie. Din punctul de vedere al pozitiei, locul e perfect, adica coincide cu ceea ce doresc eu: cu un parau la margine si cu padurea aproape. Dar acum stau pe ganduri: sa tin sau nu cont de intuitie.

      • Mai clar de atit nu se poate.
        Cauta in alta parte sau, daca iti este atit de drag locul, intreaba localnicii ce s-a intimplat acolo sau in apropiere si hotarasti dupa aceea.

  6. Foarte interesant…
    Citeste despre geobiologie si radistezie, probabil ca multe din intrebari vor gasi raspuns…e un domeniu fascinant

    http://fr.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9obiologie_(radiesth%C3%A9sie)

    http://www.geomedecinedelhabitat.com/geobiologie.htm
    O saptamana buna,
    Camelia

    • Multumesc!
      Am studiat radiestezia si mi-a folosit in multe ocazii.
      Din pacate nu gasesti raspunsuri.Doar detectezi, daca perceptia este slaba sau daca manifestarile sint rare.
      Sa-ti fie bine!

  7. Ciudate intamplari, iar fotografiile te lasa fara cuvinte! Intr-adevar, sunt si astfel de locuri pline de incarcaturi energetice negative. Cred ca despre acel loc se mai pot povesti inca multe!
    Numai bine! 🙂

    • Sint multe astfel de locuri si nu neaparat au incarcaturi negative,dar fiind puternice, le percepem ca un disconfort.Poate sint niste avertizari sau poate, strigate de ajutor.
      Este un loc public- prima poza este de la cabana de atunci- si frecvent se intimpla…fenomene meteo ,oarecum extreme.
      Sanatate!

  8. Eu nu eram nascut nici in 1976 daramite la vremea razboiului mondial plus nu ma pricep de loc la fotografie (desi am fost odata la o expozitie de fotografie care mi-a placut, si chiar mi-am cumparat si o carte gen album despre istoria artei fotografice, plus am citit cu interes chiar ieri un articol de pe BBC despre expozitia retrospectiva a artistului fotograf Mapplethorpe la Paris, si am dat si
    click pe linkuri), insa pot sa zic ca si eu am avut experienta personala de a nu-mi place sa ma aflu in anumite locuri, chiar daca aparent nu aveam vreun motiv, sau chiar si daca era recomandabil sa ma aflu acolo, ca de ex eram la o sedinta cu adevarat importanta, sau un obiectiv turistic deosebit de reputabil, insa chiar si fara acesti factori de obligativitate. Plus cred sincer ca probabil as resimti asta si daca m-ar convinge cineva sa ma plimb in vreo padure vreodata pe undeva, fara a avea o
    suita corespunzatoare in serviciul meu
    personal, plus fara un cal pe care sa fiu
    calare. Chiar ieri am vazut o reclama turistica cu o poza cu 2 persoane mergand pe jos cu rucsaci in spate pe o poteca de padure si am si remarcat ca una din persoane nu zambea si se uita cam chinuit asa in jos, plus cam cocosat de rucsac, si efectiv am intrat in
    panica, desi padurea din jur nu parea ff sinistra, insa am vazut atatea craci de care acea persoana s-ar fi putut impiedica, incat efectiv nu am fost capabil sa imi mentin impartialitatea si chiar parca am inceput sa remarc ce era mai rau nu ce era mai bine, am
    inceput sa caut disperat macar vreo floricica
    sau ciupercuta in padurea aia din poza, ca sa
    ma agat de ceva pozitiv, m-am uitat sa vad
    daca macar incaltamintea acelor persoane imi
    putea da vreo speranta si incredere, dar nu am
    reusit, si am exclamat chiar fara sa vreau, fata de mine insumi, chiar cu voce tare, vorbind si de unul singur asa de nebun, „zau daca ma va prinde pe mine cineva vreodata mergand asa printr-o padure”, ba chiar mi-am propus sa aleg de acum inainte numai vacante in mediu arid de podis, (nici pe plaje nu mai vreau de cand am auzit de atatea tsunami si am vazut si filme, plus chiar eu eram o data intr-un mediu chiar mirific in Honolulu, insa efectiv m-a cuprins o tristete si asa chiar o impovarare inexplicabila, si chiar am incercat sa gasesc o cauza, si pe atunci chiar mi-am zis ca acel loc trebuie ca e incarcat de o istorie destul de neplacuta, si e adevarat ca istoria Hawaii nu e de loc asa de idilica, de fapt nici o istorie a nici unui loc nu e prea idilica, plus e vorba de insule, si pe insule resimti si mai rau acest fel de chestii, tocmai pt ca sunt mici, si stii ca daca e caz de ceva rau, sansele de a scapa deacolo sunt mai mici, plus mai e si fenomenul island fever, desi asta e mai altfel, insa e si asta recunoscut). Mie imi pare bine ca m-am nascut in 1980 in Romania si nu in Hawaii. Uite, chiar si pres Obama e nascut in sec 20 in Hawaii, dar si de ce stress are parte in viata lui, chiar si acum in secolul 21. Pe cand eu nu sunt asa de stressat, mai ales daca ma feresc de paduri, si nici sa ma duc prea des la plaja.
    Dar nu faceam misto, chiar daca am comentat asa oarecum amestecat, inclusiv off topic, si pe un ton lejer, voiam sa zic ca experienta ta e comuna, adica nu e chiar asa de neobisnuita, si multa lume resimte ca anumite locuri ii infioara, chiar si din motive mai putin clare sau nu asa imediat explicabile. Dar nu cred ca e neaparat bazat pe chestii radioestezice, e un cumul de factori care intra in incarcatura afectiva a memoriilor noastre, a gandurilor mai clare sau mai putin formate care se amesteca cu diverse senzatii, ele sunt informate si de povestile sau filmele pe care le stim de la scoala sau din timpul liber sau chiar si pe care le auzim de la altii, parinti, bunici, povestitori, ele se impletesc inca de cand suntem mici si chiar ff egoisti plus destul de singuri in egoismul nostru, insa flamanzi de atasament si comunicare (majoritatea), si cu
    achizitia limbajului. E o chestie care mie mi se pare atat frumoasa cat si utila asa pt noi ca oameni, desi ne poate face uneori anxiosi in moduri nejustificate sau chiar exagerat prejudiciale, dar ni se intampla tot cu un scop bun, de protectie, ca sa fim atenti, nu sa motaim asa trecand prin anumite locuri, (chiar si daca nu am fost educati la vreo scoala din asta ca in zilele noastre, chiar si daca am fi oameni care ar trai acum 1000 de ani sau din junglele Amazonului…pt toti exista asemenea locuri si experiente si s-a povestit ca exista).

    • Nu se plictiseste omul citindu-ti comentariile…
      Nu-mi arog unicitatea intimplarilor.Relatez ce mi s-a intimplat mie.
      Poate ca as fi putut fi influentat de ceea ce am citit anterior intimplarii, ( prin anii aceia nu prea existau filme cu fenomene speciale),dar filmul din aparatul foto n-a citit nimic asa ca n-a avut nici un motiv sa-mi scoata pozele asa cum sint.

  9. Nu e de mirare că sunt locuri pline de energie negativă. Mie mi se pare foarte interesant faptul că noi sau unii dintre noi simțim enrgia negativă răspândită de unele locuri sau lucruri și ne ferim de ele. Poate ar trebui să ne lăsăm mai des în voia ”subconștientului”, care ne ajută mai bine decât rațiunea să răspundem la stimulii din mediu.

    Să ai zile frumoase !

    • Sint locuri cu energii speciale- nu neaparat negative-, dar care nu sint pentru toata lumea si fiecare le va percepe altfel si va alege cum sa procedeze.
      Da , in special in natura, ar trebui sa ne bazam numai pe instinct, pe subconstient.
      Multumesc, saru’mina!

Lasă un răspuns

