Batrinul

Rana veche

Rana veche

Cu vizor pentru locuitori

Cu vizor pentru locuitori

Mar paduret plin de flori

Mar paduret plin de flori

9 răspunsuri

  1. am stia pentru bartanul !
    Ce fain e paduretul !!!

  2. „Rană veche” este extraordinar de expresivă!

    • E ascunsa.Doar el stie.De departe se vede doar frumusetea in ansamblu.

      • Mi-au placut toate cele trei fotografii, dar aceasta m-a impresionat mai mult.
        Îmi aduc aminte și eu de merii pădureți, cât de puternici sunt, căci țin foarte multe flori și fructe! Și au un farmec aparte.

      • Fiind aproape in mijlocul poienii si asta a fost greu incercat de-a lungul vietii.Ba vintul, ba animale si de multe ori oamenii, dar a rezistat.
        M-a impresionat si pe mine, de aceea am fotoghrafiat-o.

  3. Urata dar atat de expresiva rana are „batranul”; ma gandesc la adevaratii batrani, la cei care au ramas singuri atunci cand au mai multa nevoie de ajutor. Ranile lor oare ce forme hidoase au?
    Multumesc ca ai lasat la urma o bucurie de imagine!
    Zile frumoase!

Lasă un răspuns

