Paring 1976

https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/O traversare de la Novaci la Petrosani.

Singur in imbratisarea Paringului.

Prin ploaie, prin nori, la soare, in leganarea padurii, mereu impreuna, muntele si cu mine.

Din cauza unei coboriri…pe rind, adica am aruncat rucsacul dupa care am coborit si eu, s-a lovit aparatul foto si mi-a ramas blocata diafragma deschisa.Din acel moment toate pozele sint cu un halou pe mijloc.

Am fost anul trecut pe Transalpina.

Nu mai e nimic la fel cum a fost atunci.Sau poate mai este prin zonele pe unde am fost eu pe jos.

Oricum, Paringul e la fel de frumos, de maiestuos, de primitor.

10 răspunsuri

  1. Bine te-am gasit Parang!
    Pe atunci dadeam eu ochi cu lumea asta…

    • Vei fi bine primit oricind de Paring.
      Dupa Apuseni,Rodnei,Bucegi si Vrancea, aceea a fost singura traversare din Paring.Au mai fost mici incursiuni.
      Apusenii, ca sint in ograda mea,Rodnei-acolo mi-am facut ucenicia in ale muntelui si padurii,Bucegii- ca te lasa trenul direct pe munte si Vrancea-o traversare si incursiuni.
      Constat cu parere de rau ca au imbatrinit tare filmele si greu recuperez imagini de pe ele.

  2. Cred ca trebuie sa fi fost foarte frumos, sa mergi de unul singur prin munti. Pe undeva… te invidiez putin. Dar numai putin, ca nu e frumos sa te invidiez prea mult. 🙂

    • E greu de explicat.Un drumar stie, intelege si isi doreste sa traiasca o astfel de experienta.
      E drept,acum sint mult mai populati muntii, dar poti gasi zone „libere” de oameni.
      Nu ma invidia.I-ati picioarele la spinare!

  3. Ce amintiri frumoase ai păstrat, fie ele și alb-negru, cu halou pe mijloc ! 🙂

    • Asa este Zina.
      Scanind unul, doua filme pe zi sint invadat de amintiri.In special cele frumoase.
      Iar pozele alb-negru chiar imi plac.Mai ales ca eu imi developam filmele si faceam pozele.Era un adevarat ritual de la instalarea aparatului de marit si pina la uscarea pozelor in cuptor.

  4. Chiar daca ii vedeam zilnic din oras, nu m-am imprietenit cu ei. Doar o singura data am fost la cabana Rusu! In schimb, i-am vazut de pe Transalpina anul trecut si da, sunt extraordinari! Caldarile m-au impresionat in mod special!
    Spor la trezit amintiri!

    • Cred ca ti s-a intimplat si tie cum ni se intimpla fiecaruia.Nu vedem ce este in apropiere, cu gindul ca putem vedea oricind si mergem mai departe pentru a vedea ceva.
      Sint intr-adevar foarte frumosi vazuti din masina, dar sint muult mai frumosi vazuti „fata in fata”.
      Multumesc!
      S-au trezit deja amintirile si parca mi-ar place sa fiu la fel de tinar ca atunci…

  5. Era altfel, mai salbatic, mai atragator! Acum, cu atatea vile, incepe sa semene a altceva!

    • Noroc ca nu se pot face vile chiar oriunde si salbaticia, frumusetea pura, chiar cu schimbarile date de trecerea timpului, ramine intacta.

Lasă un răspuns

