Poza 90

Atacat de ciini la munte

Atacat de ciini la munte

10 răspunsuri

  1. Te-au atacat ca să te iubească, din câte îmi dau seama ! 😀

    • Intial, vazind patru dulai alergind si latrind care mai de care ne-am zis ca…gara excursia.Dar dupa ce l-am chemat pe cel mai mare la mingiiat, a fost concurs pe care sa-l mingii primul.Ne-au spus proprietarii lor ca tin ursul la distanta, iar lupii nu s-au apropiat de zona lor toata iarna.
      Cit am stat acolo mi-au stat aproape in brate, iar stapinii i-au lasat.

      • Da, atitudinea lor depinde mult de atitudinea noastră.
        Valabil și pentru relațiile între oameni ! 😀

      • Ciinii nu mint si n-au nimic de ascuns.
        Cu oamenii e mai complicat.

  2. Poza 90 pare să spună „Cu prietenul meu la munte”, nu „Atacat de câini la munte”.Frumoasă priveliște!;Atâta pace și liniște doar în mijlocul naturii! Multe zile plăcute în natură!

  3. Daca ar fi fost si catelusa ta in excursie, oare cum ar fi reactionat ei si ea? Stiu ca e guraliva tare!

  4. Dacă nu arăți că ți-e frică și dai de înțeles că nu ești nici agresiv, ai șanse mari să interacționezi cu câinii.

    • Chiar daca esti obisnuit cu ciinii, cind vezi patru dulai ca vin mincind pamintul, latrind si aratindu-i dantura, nu se poate sa nu-ti fie frica.Dar vorbesti cu ei, calm, ba chiar ii chemi la tine si ori pe cel mai mareori pe cel mai tinar il iei la mingiiat si gata.
      Am aflat de la stapinul lor, ciinii aia au alungat ursul toata iarna, iar lupii nici macar nu s-au apropiat de gospodaria lor.Si sint singuri in mijlocul muntilor- cea mai apropiata localitate e la 8 km.

Lasă un răspuns

