Poza 88

https://fosile.wordpress.com/Linga ultima spinare a Trascaului.

Cu 20 de ani in urma.

Fotografie scanata de pe film.

10 răspunsuri

  1. 🙂 tineretu’ la iarbă verde !!!
    Excelentă poză și păstrat satisfăcător !
    Cuțu e cu tine sau contra(cred că e cu tine) ?

    • O drumetie cu familia- sotia si catelusa.
      S-a pastrat binisor,avind in vedere ca de la inceput a fost slab developata.
      Ne bucuram ca o avem si ne amintim cu drag.

  2. Ce fain…
    Mereu cu un catel, mereu la munte! Superba stanca (de vazut de jos!)!

    • Am incercat si la cimpie, dar nu ne-a placut nici mie nici la nevasta-mea.
      Iar fara catel nu se poate.

      • idem-asisderea-la fel aici… 🙂 da’ fara catel, desi iubim toate animalele, iar pisica ramâne mereu acas’, cum avem vecini/prieteni care nu pleaca-n aceeasi perioada…(greu de calatorit si de cazat cu rasa canina, peste tot…)

      • Noi doar cu catel si mergem numai acolo unde sintem primiti cu totii.
        In multe cazuri am preferat casutele de camping pentru ca ori nu eram primiti ori era nesimtit de scump.

  3. Am simtit un mare drag cand am vazut poza si mi-am permis sa o copiez. Sa nu te superi. Toate gandurile bune pentru tine.

    • Nu-i bai!
      Da de ce, ca nu-s nici pe stinca, nici cu rucsacul in spinare?
      Doar stau pe cur si ma uit.
      Eram la o drumetie cu sotia si catelusa si am mai iesit la o mica plimbare dupa ce ne-am cazat.In ziua urmatoare am continuat periplul Trascaului.

      • Esti integrat perfect in natura, esti tu prietenul meu, nu este nevoie de rucsac sau cine stie ce… mi se pare perfecta poza. Daca nu erai in imagine, era doar un peisaj, frumos dar neintregit. Multumesc.

      • Esti dragut,multumesc!

Lasă un răspuns

