Poza 87

https://fosile.wordpress.com/

14 răspunsuri

  1. Excelent !
    Îndrăgostiții surprinși în profil….pe cale să se sărute 🙂
    Incendiară dezvăluire 😆 😆

    • No, vezi, nu m-am gindit la ce se poate vedea.
      Am vrut doar sa arat cit este de mare scorbura, incit sa pot intra in ea si sa fac poze spre lumina.
      Cu toate ca e arsa ( a fost traznita) in interior si se tine, parca, doar in coaja continua sa creasca si sa dea crengi.
      Da daca tu zici ca acolo sint ascunsi doi indragostiti….

  2. Asta e o scorbură cu două ieșiri ? Ce frumos se vede ”afară” ! 😀

  3. Sunt momente cand tare bine ar fi sa ma pot ascunde intr-o scorbura… Inca o poza inspirata!

  4. Domnuio a sesizat acelaşi lucru pe care sculptura naturii mi l-a sugerat şi mie: doi îndrăgostiţi care se sărută!

  5. Interesanta poza! Barba in barba… 😉 Ea are parca pe obraz si un ochi de tigru…

    • Ce fain!
      Fiecare are dreptate in ce vede.
      Eu am vrut sa arat doar marimea scorburii-daca am reusit sa intru inauntru si sa fac poze inspre afara.

  6. splendida imagine… doua umbre: una zâmbeste, alta plânge…

Lasă un răspuns

