Rautati de marti. Readerul

Bun si readerul asta de la wordpress.Deschizi, vezi cine ce si-a mai pus, pui rapid un like gindindu-te ca vei citi mai tirziu pe indelete si…sanatate!

Ori nu mai ai timp, ori uiti ori…

De multe ori dupa ce editez un articol, pina citesc inca o data ce am pus acolo, cind ajung jos vad deja unul sau doua likeuri.

Cum China si Taiwanul?

Apar automat sau cum?

E bun pentru cei care au blogroll foarte lung, de nu mai ajung sa mearga pe la nimeni.Abia au timp sa raspunda la comentariile de la ei si sa laicaiasca pe reader.

E bun si pentru blogurile care blocheaza calculatorul, dar pe reader merge mai usor.Din pacate cu cele din platforma bogspot n-am cum sa fac , ca ei n-au reader si nici buton pentru like.

Pai asa nu mai comunicam de loc, nu mai exista nici o legatura intre noi.

Eventual aruncam un comentariu de i se incrinceneaza la om rinza (pipota) si trecem mai departe.

Nu renunt la blogroll- am vazut ca unii nici n-au asa ceva.

Ii iau in rind, citesc sau ma bucur in liniste de poze sau muzica si daca-mi vine zic ceva sau pun like, dar asta in cunostinta de cauza, nu doar asa, citind in diagonala.

Oi fi eu rau, de-aia ca-i marti sau nu mai avem vreme unul de celalalt?

 

 

23 răspunsuri

  1. Nu știam că rânza e pipotă. De fapt nici nu știam ce-i aia rânză.
    Dar mersi de informație.
    Like! 🙂

  2. Mă număr printre cei care n-au blogroll. Mi-aș face dacă aș ști cum…

    • Lucrari pe la meniuri.
      Are wordpresul un site cu explicatii in limba romana.Vezi acolo.
      Mie mi l-a facut un bloger chiar cind am inceput si de atunci n-am facut schimbari.

    • blogroll are orice blog, dar trebuie sa inserezi linkurile (new connection)
      daca e vb de reader, atunci cand deschizi pagina de administrator, sus in stanga se vede un W , dai click si intri pe reader
      acolo poti vedea fragmente din articolele publicate pe blogurile unde te-ai inscris la „follow”

  3. Ete ca am si cetit…nu numa’ liche 😀
    Hai ca si „like” -urile sunt bune la ceva… 😉

  4. E valabil și pentru Facebook. Am făcut experimentul de n ori și de fiecare dată ipoteza s-a confirmat. De parcă pe mine m-ar interesa să contabilizez like-urile si să mă mândresc cu ele :). E un fel de apreciere din politețe, așa, un fel de periat. De câte ori distribui un articol pe care l-am găsit interesant și a cărui lectură mi-a luat cel puțin 5-10 minute, în secunda imediat următoare primesc 1-2 like-uri 😆 . Pe blog mai merge, în cazul unei singure fotografii publicate, de exemplu. o vezi, îți place pe loc și apeși butonul. Dar altfel…Poți să citești direct din Reader tot articolul, dacă blogul respectiv nu este setat să îți arate doar o parte din conținutul articolului în Reader.

    • Nu stiu.
      N-am fost tentat si nu sint tentat de facebook,
      Intr-o vreme era mai multa comunicare.
      Poate se va mai schimba, poate nu…

    • Irina, m-ai facut sa „rânjesc”… 😀 pen’ca n-am „fesses-bouques”, dar am auzit aceeasi „poveste” de la alti „feisbuchisti” si bloggers-i… 🙂

  5. Eu am setat ca articolele noi din Reader sa-mi fie trimise prin email, asa ca nu am problemel astea. Da, multe le citesc din gmail, inainte de a da clic pe ele.
    Eu dau „like” cand imi place sau cand apreciez un articol. Sau macar ideea transmisa, conteaza mai putin exprimarea.

  6. Eu citesc articolele de pe mail, nu din readar, de pe gmail şi niciodată nu dau like, înainte de-a citi articolul, dacă chiar nu am timp să citesc ( se mai întâmplă, pentru că am un program foarte încărcat) nu dau like doar aşa să mă aflu în treabă, revin peste câteva zile atunci când pot să-l citesc în tihnă. 🙂

    • Pun numai like in doua cazuri.Ori imi place , dar n-am cuvintele potrivite pentru a-mi exprima bucuria,placerea, ori imi place, dar blogul imi blocheaza calculatorul si-atunci, cu ma ajuta readerul pentru un like si sa ies.

  7. Eu pierd o grămadă de timp, fiindcă atunci când intru la cineva pe blog nu numai că-i citesc postarea, dar citesc şi toate comentariile. Pe urmă scriu ce cred de cuvinţă. Asta cu „likeurile” este cam trasă de păr. Pentru unii este o modalitate mai comodă de a spune că le-a plăcut , dar pentru mulţi este o modalitate de a scăpa de o „obligaţie”.Imi lipsesc emoticoanele acelea simpatice şi de ele chiar îmi pare rău că nu am. Dar sper să reuşesc să-mi instalez aşa ceva.

    Deci când citesc cap-coadă atent plus comentarii, de unde să mai fie timp de trecut pe toate blogurile pe care aş vrea să le vizitez?

    • mi-o luasi înainte, Aurora Boreala… 🙂

      • Chiar dacă ţi-am luat-o înainte, mă bucur că ne-am întâlnit şi aici fiindcă orice întâlnire cu tine este o reală bucurie. Alexandru este un vechi prieten al meu pe care însă îl vizitez destul de rar, deşi îl apreciez mult în special pentru pasiunea lui pentru geologie şi pentru onestitatea de care a dat dovadă mereu în relaţiile din blogosferă.

    • Saru’mina!
      De multe ori pun numai like, pentru ca imi place ceea ce vad sau citesc, dar nu mai este nimic altceva de spus.

  8. EXCELENT articol, realist si „mucalit” – felicitari si tot înainte! 🙂
    * * *
    @”Apar automat sau cum?” – acum circa 4 luni am schimbat adresa si numele blogului pen’ca ma saturasem de „fake likers”-i aka „traffic hunters”(vânatori de circulatie, LOL!), care au ales optiunea-WP cu bifare automata si imediata a posturilor imediat cum se afiseaza, far’ sa citeasca nici macat titlu’ postului! 😀 i-am depistat si detectat usor, simplu, adicatelea am triat neghina de grâu… 😉 NU bifez niciodata „like” înainte de-a citi si/sau daca-mi place… poate m-ai citit la „about”, unde am precizat exprès:

    I feel already grateful, honored and rewarded if you stop over and read my posts. I don’t follow any blogs and I don’t belong to any social networks as my spare time is quite limited! NO fake or automatic “likes”, PLEASE! I’m thoroughly interested in QUALITY, not in quantity! 🙂
    * * *
    Sanatate, seara placuta si tone de inspiratie… amicale gânduri, Mélanie NB

    • Nu incerc sa schimb ceva.Doar imi pun intrebari.Fiecare procedeaza cum crede.
      In urma cu doi ani eram revoltat de cei care trec fara sa zica nimic sau, eventual pun doar un like.
      Acum…
      Saru’mina,multumesc!

Lasă un răspuns

