Am

De o saptamina o gramada de amintiri vin valuri, valuri .Si asta pentru ca, in sfirsit am un scanner si-mi scanez filmele.

Nu-i ultima generatie, nu-i nici penultima, dar functioneaza si imi pot stoca pozele de pe filme.

Mai trebuie sa gasesc un program care sa ma ajute sa ajustez fotografiile subexpuse sau supraexpuse.

Ne bucuram, ne amintim momentul, clipa, zona, perioada, cu cine am fost, ce am facut.

Aici eram prin Muntii Vrancei, cu…

Aici, prin Muntii Gilaului, am dormit intr-o capita de fin…

Multe poze de la nunta, de la chefuri, din excursii.Fara nici o ordine, fotografii de acum 30 de ani, 10 ani, 45 de ani.

Habar n-aveti ce jucarie am primit de la sotia  mea, cu ocazia implinirii a 31 de ani de casnicie.Si cite manevre a trebuit sa faca sa poata fi o surpriza.

Baiu e ca trebuie sa merg la servici, uneori mai trebuie sa dorm sau sa merg la pisu cu catelul.

Pina-i inca vremea mohorita am de lucru…

 

 

6 răspunsuri

  1. Sa fii sanatos si sa ai rabdare sa le bibilesti! Imi amintesc cum developam si maream poze prin anii ’80, cum stateam cu sufletul la gura sa vedem ce apare pe hartie… Ceva de genul asta trebuie sa fie si scanarea, cred. Sper ca vei gasi un program gratuit care sa te ajute.
    Spor la treaba!

    • Am descoperit ieri ca are si programul scanerului o modalitate de reglaj.Atita doar ca dureaza 37 de minute pentru doua pozitii.
      Asta-i cumplit de mult, iar in aceasta faza n-am rabdare.
      Ma gindesc sa scanez numai filmele bune, iar cind voi avea mai mult timp si rabdare sa incerc sa recuperez cele cu probleme.
      Saru’mina!

  2. http://photoscape.en.uptodown.com/
    Fii-miu are programul ăsta, se lucrează lesne cu el, prelucrează, virează fotografii. Am meșterit și eu cu el mai demult.

  3. http://adobe-photoshop.en.uptodown.com/
    Mai este și acesta.

Lasă un răspuns

