Rautati

Trebuia sa asteptam citeva minute si am zis , sa luam o cafea de la Starbuks.

Poti sta pina mori, ca nu te intreaba nimeni nimic asa ca, intri si cind vezi pretul nu mai vrei doua ci ceri o cafea.

Pai, la pretul asta- 7,50 lei- ar trebui sa umble dupa tine cu cafeaua pina o termini de baut.Nu,cind constati ca n-are zahar cauti ,de nebun, locul unde tin zaharul.Apoi, constatind ca n-ai cu ce amesteca, mai cauti o data de nebun pina gasesti locul in care-si tin chestiile de amestecat.

Astea-s servicii?

Asa si cu benzinariile.

Nu ma intereseaza ca pompagii nu cistiga, nici rafinariile, ci ca intra prin accize, la stat.Ma intereseaza doar ca eu trebuie sa platesc mult, din ce in ce mai mult si  trebuie sa pun mina pe pompa aia pe care au mai pus mina inca un milion de oameni si care nu se stie pe ce au pus mina inainte, sa imi miroasa mina a benzina sau motorina sau uleiuri sau nu stie nimeni ce .

Singurii care m-au servit indiferent unde am fost in tara sint cei de la Rompetrol si partenerii Romperol.

La mall sau alte marketuri, trebuie sa impingi dementia de carucior cu defecte la roti , ca-ti merge numai intr-o parte sau frineaza, de ramii cu febra musculara, sa-ti pui in carucior, apoi pe banda la casa, apoi inapoi in carucior, apoi iar sa impingi.

E drept, sint si cosuri, dar sint mari, ca-ti dai peste picioare cu ele sau daca vrei sa le tragi dupa tine,  iti dai peste calciie, caci minerul este prea scurt.In conditiile astea preturile produselor din acel magazin ar trebui sa fie mai mici decit cele unde esti servit, nu?

Ploua, desi nemernicii de la meteo au zis ca la Cluj,nu.

Oricum, e clar ca se schimba anotimpul.Au iesit rimele pe trotuare.

O noua saptamina placuta, va doresc!

10 răspunsuri

  1. Plăcută să fie, deși mi-ai cam tăiat entuziasmul de a ieși din casă! 🙄

  2. De băut cafea în oraș, m-am lecuit de mult. Mai merg din când în când cu prietenii, mult mai rar decât o făceam înainte și doar în locuri testate și verificate anterior, locuri în care suntem „de-ai casei” și tratați ca atare. Cât despre benzinării, tocmai ce citeam că pe anul trecut atât Petrom-ul cât și Rompetrol-ul au anunțat iarăși profituri record. Dacă pot obține astfel de performanțe fără a da importanță asupra modului în care înțeleg să se poarte cu clienții, de ce s-ar deranja, nu ? Pe mine mă surprinde situația litoralului. Ești jecmănit pe față, fără rușine, departe de orice urmă de bun simț. Calitatea serviciilor este execrabilă, prețurile sunt de 5-6 ori mai mari decât în Bulgaria. Și totuși, an de an, e plin.

    • Strict pentru o perioada de asteptare, pret de o tigara.
      Noi ne bem cafeaua de oras doar simbata la „Il Cafe”.Este singurul loc in care cei care te servesc sint draguti, amabili, atmosfera e placuta iar cafeaua deosebit de buna cu pret rezonabil.
      Tocmai spuneam ca Rompetrol si partenerii Rompetrol sint singurii care m-au servit-adica mi-au pus benzina in rezervor, mi-au spalat geamurile si au fost amabili-, indiferent unde am alimentat in tara.

  3. Uf!!!
    O saptamana buna, cu pace in suflet,
    Camelia

  4. Eu cumparam benzina NUMAI de la Rompetrol. De la Petrom sau OMV nu cumpar din principiu, nu vreau sa-i imbogatesc pe austrieci.
    Acum, in zona Moldovei au aparut benzinariile SOCAR, cu pret ceva mai mic decat are Rompetrol. Fiind tot o benzinarie dinr-o tara ex-sovietica, cumpar de acolo. Si, la fel ca la Rompetrol, nu pun mana pe pompa de benzina, ci imi spal geamurile in timp ce angajatl benzinariei isi face treaba.

  5. Imi place cafeaua de la Starbucks, dar nu-mi permit acest rasfat. Cand e placut afara, e fain sa stai la o masa, sa barfesti toate gagicele care intra sau ies din mall, sa faci conversatie cu vrabiile si cu porumbeii care-si duc traiul pe langa mese. Dar, pentru nasul meu e il caffe, cu cafea super buna si ieftina, doar o masa cu scaune imi lipseste, sa stau comod, nu cocotata pe scaunele de bar. Nu le putem avea pe toate, asa ca sunt multumita cu licoarea si cu atmosfera de pe Brancusi.
    Zile frumoase!

    • Oricit ar fi de buna, nu-si justifica pretul si lipsa serviciilor aferente.
      Poate ca , la vara, vor deschide si o terasa la Il Caffe si-atunci…
      Saru’mina!

Lasă un răspuns

