Intretinutii

La fel ca si tinerii sub 18 ani, nimeni din cei intretinuti- bugetarii, pensionarii, etc.- n-ar trebui sa aiba drept de vot.

Sa hotarasca, prin vot sau  prin orice  alta cale,  cei care ii intretin pe toti ceilalti prin munca lor.

Atunci, poate ca s-ar putea schimba cite ceva.

7 răspunsuri

  1. Perfect de acord.

  2. Eroare. Bugetarii sunt beneficiarii unui contract cu statul, nu întreţinuţi. Dacă anulăm TOATE contractele cu statul, statul va înceta să existe, adică dispare civilizaţia şi revenim la epoca de piatră. Pensionarii nu sunt nici ei întreţinuţi, ei primesc banii pe care i-au plătit o viaţă întreagă (în medie 30-40 de ani) la asigurările sociale. Desfiinţăm toate formele de asigurare? Ce căştigăm? Întreţinuţi sunt doar asistaţii social. Excluderea lor de la drepturile cetăţeneşti deschide cutia Pandorei. Cine urmează? Ţiganii? Homosexualii? Ungurii? Pînă la urmă, cine mai rămîne?

    • Sint convins ca ati inteles ce am spus sau ce am vrut sa spun in cuvinte putine.
      Va inteleg vehementa. Sinteti proaspat pensionar.

      N-am treaba cu ungurii.Prefer unguroaicele.

      • Nu sunt vehement. Vehemenţii înjură. Eu consider doar că nu mă întreţine nimeni. Altfel, pentru ce am tot cotizat? Şi am lucrat la stat cea mai mare parte a vieţii mele. Nu eram foarte mulţumit şi nu simţeam că mă întreţine cineva. În schimb votul cenzitar nu e o prostie. Votul proporţional cu contribuţia prin impozite e chiar o idee, dar nu ştiu cum am astîmpăra propaganda care ar urla că ţara e condusă de bogătaşi – după cum aşa şi este, dar ne prefacem că o conduce „poporul”. Voie bună şi o zi cu spor! 🙂

  3. Sclavii de pe plantatiile patronilor din Romania nu sunt reprezentati de acelasi stat care intretine o tona de bugetari. Nu, noi suntem raiosii societatii, cei de care trebuie sa-si bata joc statul si fiecare bugetar separat. Ai auzit vreodata un platit din bani publici sa renunte de buna voie la post si sa mearga la privat? Ei au voie sa fie nemultumiti si noi sa nu spunem nimic, dar o data, macar o data sa deschida gura si sa spuna ca le e mai bine la caldurica, sub protectoarea plapuma a statului, decat celor care si-au luat soarta in dinti sperand in mai bine si au ales sa munceasca la patroni. Cei care au facut aceasta greseala, gata, s-au lins pe bot pe veci, niciodata nu vor mai intra in randul bugetarilor. Pentru ca trebuie sa ai un anumit caracter, sa ai o coloana flexibila, sa fii egoist si tupeist.
    Pe cei care au fericirea de a fi pensionari, ii auzim doar ca se plang de pensia mica, pensie care este cel putin egala cu salariul meu, primit pentru munca de 10 ore pe zi, 5 sau 6 zile pe saptamana. Eu trebuie sa am mila de ei, OK, dar sa ma lase in pana mea in pace, sa nu-i mai aud si sa nu-i mai vad plangandu-se.
    Adevarul este ca ne-am inrait, fiecare pe felia lui si asta este avantajul celor care ne conduc.
    Sa fim noi sanatosi!

  4. Cat de mult s-au luptat unii, in trecut, pentru votul universal si uite cum s-au intors impotriva lucrurile acum, cand soarta alegerilor este pecetluita de toti neavenitii, care pentru un mic si-o bere, un pix si o sapca, voteaza si pe dracul! In vreme ce ceilalti „aleg” sa nu mearga la vot…

Lasă un răspuns

