Era prin august

Pietruiam

Pietruiam

O piatra (geoda)

O piatra (geoda)

 

12 răspunsuri

  1. erai cu Dalai-lama?
    lasă că vine ea vara!
    seară bună, drajilor!

  2. Da ce atent privești !!!
    Oricum a fost dacă a fost în August a fost bine 🙂

    • Cautam pietre.
      Atunci am constatat, cu parere de rau, ca nu mai am 20, nici 30, nici 40 de ani si…cam nu mai pot tine ritmul cu cei mai tineri.
      Dupa 4 zile am fost meg halt, ca bateria !
      Dar… a fost bine.

  3. A fost o tura frumoasa. I-mi pare bine ca am mai fost impreuna in ture frumoase dupa aceea. Altele sper sa vina. O zi frumoasa
    Ljuba

  4. Ce spirit de observatie are Dumitru! Ma bucur ca sunt printre cei norocosi care-l cunosc pe acest Dalai – Lama, chiar daca nu mi s-au aratat iesiri cu voi! Poate va fi altfel, intr-o alta vara.
    Faina tare poza, dar cand vad ca mergi prin parau… Brrr!!!!

    • Era cald si apa ne racorea putin.
      Inseamna ca frecventam aceleasi cercuri, daca il cunoastem amindoi pe…Dalai Lama.
      Sa vina varaaa!

  5. He, he… ce imagine frumoasa. In anotimpul arsitei, ce minunat era in racoarea padurii si a muntelui…. Nu putem decat sa visam pana la primavara, cand natura va renaste…
    Numai bine si un sfarsit de saptamana frumos! 🙂

  6. astept varaaaaaa. Prietenii,peisajul,pietrele. I-mi doresc confortul din excursie-lipsa telefon mobil,televizor,hotel cu mii de stele. Apa luata de la fantana si incalzita de soare

Lasă un răspuns

