Pupaturile

Cum se intimpla intotdeauna, dupa liberele de iarna cind se intilnesc din nou oamenii la servici, toata lumea se pupa cu toata lumea si fiecare cu fiecare.

Cum barbatii sint dati cu zeci de afterseivuri, iar femeile cu mii de parfumuri,esente,fonduri de ten, sampoane etc., rezultatul este  cam cum era prin anii ’80 cel mai aberant spray produs de Farmec: Sprayul Mozaic- un dulce si suav miros de la groapa de gunoi a orasului.

Am zis ca sint racit rau ,iar  raceala de la mine e mortala  asa ca  m-au lasat in pace.

14 răspunsuri

  1. Remarcabilă metoda ta, Alexandru, de-a ţine pupăcioşii la distanţă! :))
    O metodă care nu generează supărări!
    O zi minunată îţi doresc, Alexandru! 🙂

  2. 😆 și așa ai rămas nepupat !

  3. Bună metodă! 😉

  4. Anul trecut, cam tot pe vremea asta, eram și eu atât de indignată de sfântul obicei strămoșesc, încât am scris următoarele: http://dealeirinei.wordpress.com/2013/01/08/mic-tratat-despre-pupat/ 🙂

  5. Nici strângerile de mână nu-s recomandate în acest sezon. Se transmite gripa! 🙄

  6. Eu n-am chestii de acest fel! Pe cine vreau pup, pe cine nu vreau, nu. Pur si simplu sunt suficient de nesimtita sa fac discriminari. Ce-i drept, in caz de forta majora si „raceala” ta e o solutie.

  7. Ha, ha! Buna observatia despre obiceiul „stramosesc” al pupatului. Culmea, erau unii care se pupau cu foc, desi petrecusera impreuna zilele precedente! Dar deh, asa-i „traditia”, nu?
    Ma bucur ca la serviciul de acum nu am parte de „pupaciosi”! Iar daca o fi cazul, numa-n ciuda am sa mananc usturoi! 😀

Lasă un răspuns

