Miercuri-Fotografii ciudate

Ce e acolo?

Nu era nici o sursa de lumina in zona

E clar ca nu eram singur

Mereu impreuna

35 răspunsuri

  1. Într-adevăr ciudățenii !
    Nu-mi pot închipui ce poate fi …?!
    Sper că măcar tu înțelegi ceva !

  2. Candva demult, acum ceva ani, imi placea sa urmaresc pe Discovery o emisiune cu marturii despre fantome. Ma gandeam ca un anume procent din ceea ce vedeam trebuie sa fie fictiune… Oamenii aceia povesteau ca in apropierea fantomelor se facea brusc racoare, totul devenea neobisnuit. Ma fascinau astfel de lucruri, dar mai mult ca amuzament… Acum, vazand aceste fotografii si ascultandu-te ca nu era nici o sursa de lumina…. incep sa ma cam balbai…. 🙂 Cand le-ai facut, asta iarna? Sunt din padurea Baciu? Cola ce zicea?
    Brrrr!…

    • In ianuarie 2011,cind faceam ture cu masina sa nu mi se descarce bateria.
      Mi s-a parut ceva…,am oprit si am facut poze.

  3. E clar ca nu erai singur, mai ales in fotografia a treia!
    Exceptionale! Felicitari!
    Sa ai o zi frumoasa!

  4. Hmmmm.
    Nu cred în paranormal; cred că toate ciudăţeniile sunt fenomene naturale, neexplicate, ÎNCĂ!

    • Hmmmmm.
      Inca mai caut explicatii la diversele „fenomene naturale” surprinse in Cluj,in preajma Clujului si prin alte locuri.
      In cazul acestor fotografii,faceam ture cu masina sa nu mi se descarce bateria si am observat luminile care n-aveau nici un suport.Am oprit,m-am uitat,m-am invirtit-si-au schimbat locul,apoi au disparut,dar am apucat sa fac citeva fotografii pe care am vazut dupa aceea ce n-am vazut cu ochii.

  5. brrr, mi s-a cam ridicat parul pe ceafa…

  6. fosilele explica teoria Evolutie!

  7. Farurile unei masini care seamana cu un OZN proaspat aterizat. 🙂

  8. Mda… si eu as vrea sa existe extraterestri…, dar sa fie buni, nu rai !

  9. Niciodata singuri….

  10. Frumoase si misterioase fotografii si locuri…Interesant surprinse.
    Eu…cred ca as fi avut inima macar putin mai mica 🙂
    O seara placuta!

  11. Noa serbus. Seamănă de parcă ar fi. „Misterele Universului”. Când vom merita vom afla u siguranţă ce „jocuri de lumini” sunt acelea.
    Să ai o noapte liniştită

  12. La urma urmei , se pare ca tuturor ne place muntele 🙂

  13. Hristos a inviat! sunt diferite forme de energie… am si eu ceva fotografii in acelasi gen, facute in locuri sfinte, sau in momente sfinte… am sa va trimit o poza facuta la Ierusalim, unde se vad, pe intuneric perfect, cam aceleasi lucruri…oricum, spunea un Parinte ca daca am putea vedea cu ochiul cate sunt imprejurul nostru… nu am mai fi vii…sunt multe taine si se arata si ele intr/o forma in care sa le putem primi si accepta…

  14. Mă îndoiesc de multe chestii, îmi pun întrebări, nu prea găsesc răspunsuri- am trăit cândva două experiențe ciudate, pentru care n-am găsit explicații.
    Fotografiile tale stârnesc !
    p.s. și comentariile!

    • Cred ca fiecare am avut diverse experiente la care inca mai cautam explicatii.
      Asta speram,sa stirnesc .
      Din pacate,reactia a fost mai slaba decit ma asteptam.
      Comentariile…

  15. Faine poze! Şi nu trebuie neapărat să găsim explicaţii. Nu ştiu de unde această pretenţie exagerată a omului de a găsi el explicaţii „logice” la toate câte sunt sau se întâmplă! De ce toate ar trebui să fie numai după „chipul şi asemănarea” minţii noastre? Când sunt atâtea alte „posibilităţi posibile”, dacă se poate spune aşa.
    De-asta îmi place nespus poezia lui Blaga: „eu nu strivesc corola de minuni a lumii…” Avea dreptate!
    Zi frumoasă! 🙂

    • Vezi,eu sint curios sa stiu,sa cunosc si alternativele posibilitatilor,probabile.Nu caut explicatii logice,ci doar explicatii.Am constatat in nenumarate rinduri ca daca nu tin cont de „semnele”,”lectiile” pe care le primesc,o incasez.Este doar o incercare de descifrare a mesajului.
      Sa-ti fie bine!

  16. Ce-am spus mai sus, era doar o întrebare retorică, al adresa tututor oamenilor. Recunosc că şi eu îmi doresc mult de tot să pot înţelege cele…neînţelese. Dar, din ce căutăm mai mult, parcă ne afundăm şi mai tare în mistere de neînţeles. În lumea asta sunt atât de multe „taine”, iar mintea omului nu poate să le cuprindă şi înţeleagă pe toate. Citeam undeva despre realităţi şi fenomene „supralogice”, dincolo de legile naturale pe care le cunoaştem noi. Parcă minunile ce sunt?
    Mi-a plăcut această temă şi pozele. Mai aştept şi altele!

    O săptămână cât mai frumoasă! 🙂

Lasă un răspuns

