Energiile pietrelor

Au sau n-au energie?

Este benefica sau malefica?

Dupa 1995 am citit tot ce mi-a cazut in mina despre pietre,terapii cu pietre,terapii cu cristale .Am facut ceva cursuri de tehnici pentru terapii sau perceptii.

De cind omul a inceput sa prelucreze piatra a descoperit ca unele pot fi prelucrate mai usor altele mai greu,indiferent de duritatea lor fizica.A obeservat  ca pietrele mai dure sau mai putin dure,transparente ,translucide sau opace,colorate  inchise la culoare sau negre,au diverse proprietati care poate sa-l afecteze in vreun fel.

Daca tinem cont ca pietrele sint cele care ne suporta pe noi,putem spune ca ne sint benefice.

Dupa ce am citit despre cristale,normal ca eram hotarit sa experimentez,asa ca,dupa ce am fost intr-o zona in care s-a exploatat cuart si mi-am adus acasa citeva zeci de bucati de flori de mina si bucati si bucatele de cristale de cuart, cu cite un cristal de cuart mare in fiecare mina,m-am intins la soare,la Cheile Turzii si am asteptat sa ma incarc cu energie.N-am avut nimic pina acasa.Eram chiar dezamagit,dar ajuns acasa a inceput sa ma doara capul.Asa tare ma durea ca aveam senzatia ca imi ies ochii din cap si ma uit ca melcul.Nici un medicament nu m-a ajutat asa ca am chemat o prietena bioterapeut autorizat care ,cind a intrat in casa a zis ca nu sintem sanatosi.Ca este energie la noi,cit pentru tot Clujul.A facut ce trebuia sa faca si mi-a trecut durerea de cap,dar tot aveam senzatia unor curenti prin casa si care ma ardeau pe corp.Am imprastiat cuarturile si am studiat in amanunt Cristaloteterapia lui Dan Seracu.Dupa aceea am facut si cursurile.Si am luat o hotarire.Voi cauta pietre,le voi prelucra sau nu,dar le voi lasa in pace.Oricum,ele detin energii ale universului,le stocheaza sau le transmit indiferent ca noi vrem asta sa nu.Indiferent ca credem sau nu.

Au fost imprejurari in care m-au ajutat mult in terapia folosita,m-au ajutat sa ma relaxez dupa perioade grele .Ma simt bine in prezenta lor si imi sint dragi.

In ce priveste zodiacurile,fiecare perioada de timp -arhaica,ev mediu,moderna- si in functie de zona -asia,europa,americi- se fac referiri la pietre si sint indicate unele din ele ca fiind mai benefice in special pentru unele zodii.

Eu zic ca,asa cum unii oameni ne sint simpatici si altii antipatici ,chiar de la prima vedere,asa se intimpla si cu pietrele,si tot ce ne inconjoara.In functie de vibratiile proprii pe care le emanam,intilnim ,in cazul nostru pietre,care au acelasi tip de vibratii si care ne plac,sintem atrasi de ele.Nu trebuie sa cautam neaparat un tip de piatra,de o anumita culoare numai pentru ca am citit intr-un zodiac.Asa cum corpul nostru stie ce-i lipseste si in anumite momente avem pofte alimentare,de care daca timem cont suplinim lipsurile din organism,tot asa stie  de ce tip de energie,de vibratii  are nevoie,energie pe care o putem gasi  cu ajutorul unor pietre,chiar daca au culori si alte proprietati diferite.

Daca ai o floare si-ti place,o uzi,ii vorbesti,ii pui muzica va creste armonios si…te vei simti bine in preajma ei.La fel se intimpla si cu pietrele si cu tot ce ne inconjoara.

Zic unii ca numai pietrele in forma naturala sint benefice,ca cele prelucrate sint mai slabe.Eu nu cred asta.In miliardele de ani de existenta,ele au trecut prin nenumarate trasnformari.Poate,chiar acum sint in forma lichida in interiorul pamintului si vor fi deversate cu ajutorul unui vulcan.Vor participa la o explozie,se vor intari brusc in contactul cu apa,se vor sparge sau ciobi,vor fi taiate de un pasionat ca mine si slefuite.Le va fi schimbat doar aspectul lor exterior,vizibil cu ochiul liber.In interior,legaturile lor chimice,amprentele lor energetice vor ramine aceleasi indiferent in cite bucatele se sparg sa cit de slefuite sint.Atita doar ca,dupa prelucrare ,unele pot fi folosite si ca obiect ornamental,bijuterie,etc.

39 răspunsuri

  1. Da, Sandu ai dreptate in legatura cu pietrele. Singura observatie pe care o am este ca intr-adevar energia emanata de pietrele slefuite de om nu se modifica cu conditia ca dupa slefuire sau ma rog prelucrare sa fie descarcate de energiile negative acumulate in timpul prelucrarii, prin metode bioenergetice sau naturale (in apa de izvor, sare .a.m.d.).
    Este adevarat ca la un moment dat, cand sufletul evolueaza, isi gaseste fara aportul constient al corpului fizic sursa de energie telurica sau cosmica de care are nevoie, sa se „hraneasca”. Nu intamplator ne place sa cautam roci, minerale si suntem fericiti atunci cand gasim si cea mai mica pietricica.

    • Sint de acord cu tine.
      Practic fiecare piatra preia amprenta energetica a fiecarei persoane cu care a intrat in contact si de fapt,noi asta trebuie sa anihilam,sa curatam.Si asta poate fi facut in nenumarate moduri.Cel mai simplu si mai la indemina fiind apa curgatoare si soarele,iar ceam mai eficienta fiind apa sfintita.

  2. Imi plac pietrele, nu cred sa existe vreo varietate care sa nu-mi spuna ceva!… Cred ca nu stim sa le folosim, si in sensul asta ar putea fi periculos sa asteptam ceva schimbari spectaculoase in viata noastra, datorita lor. Si noi suntem un fel de „pietre”, care intram in rezonanta unele cu altele… si cu pietre adevarate. Cred ca ar trebui sa ne purificam interior prin ganduri bune, rugaciune, fapte bune, inainte de a „cere”. Daca ne-a suparat colegul de serviciu si printre dinti ii adresam ceva de dulce, atunci energia pietrei pe care o purtam poate sa ne afecteze in sens invers: in loc sa ne ajute, ne loveste. Nu stiu daca am dreptate, e doar o supozitie…
    Zi frumoasa sa ai!

    • Saru’mina!
      Depinde cum a fost pregatita,setata.Cum e cazul pietrelor pentru tratament.Ele dau.Dar dau si energii negative primite de la terapeut,daca acesta nu-i in stare sa se controleze,sa se curete inainte de sedinta de terapie.
      Cele pe care le purtam la noi poarta amprenta noastra energetica si nu dau la altii.

  3. Interesant subiect.
    Aş merge pe varianta…ceea ce omul transmite pietrelor, florilor, buruienilor… aceea se imprimă în ele. Şi nu invers.

    • Planeta exista deja de citeva miliarde de ani inainte de aparitia omului.In acest interval de timp a acumulat energii,informatii.
      Florile,buruienile exista si fara om si se pare,chiar le este mai bine decit in prezenta omului.
      Da,fiecare ne lasam amprenta energetica,vibrationala,spirituala asupra a tot ce vine in preajma noastra sau in contact cu noi.Influenta este reciproca.

  4. Candva am avut „ochi de tigru” atarnat la gat, il simteam chiar daca nu ma atingea, ii simteam prezenta energetica, iar cand il scoteam de la gat ii simteam lipsa si-l cautam. Apoi dupa o vreme l-am scos si nu am mai simtit nevoia sa-l mai port, probabil si-a jucat rolul in viata mea si cand nu am mai avut nevoie de ajutorul lui s-a retras.
    Eu cred in energia lor.

    • Daca este undeva in casa el continua sa-ti transmita acea energie,acele vibratii specifice,chiar daca acum ai ajuns la un echilibru.
      Ochiul de tigru este o varietate de agat.

  5. Foarte interesant. Nu e un răspuns în forma pe care îl voiam eu, dar e un răspuns și mulțumesc. Am să caut în cărți pentru mai multe detalii, dar nu toate cărțile sunt valoroase. Bănuiesc că o recomanzi pe cea pe care ai citat-o în articol. Alte recomandări ?

    • Pe site-ul Uraniei (cea cu zodiacul) se gasesc detalii privind proprietatile diverselor pietre si legaturile lor cu zodiile,dar zi eu,nici o carte si nimeni nu poate sa-ti spuna ce simti,ce sa simti,cum sa simti apropietrea de o piatra.Fiecare are propriile perceptii , manifestari si reactii.
      Cam ce ai fi vrut sa afli ,in ce forma?

  6. Si mie mi se pare foarte interesant subiectul.
    Mi-am amintit de fi-miu, eram intr-o pestera si a vrut neaparat sa ia o piatra de acolo (de pe jos, nu stalacmita, era o piatra prin noroi) i se parea frumoasa. Cand a scos-o afara era absolut banala,o piatrade rau, micuta.Dar in pestera parca avea viata…

    • Sper ca a pastrat-o.
      Pentru el,avea ceva special,chiar daca era …banala.

      • Da, o are in vitrina, alaturi de alte pietre primite, sau care i-au placut lui

      • Foarte bine.Pentru ca intre ei este o legatura speciala.
        Il va ajuta.N-as putea spune in ce privinta,dar va avea la un moment dat niste raspunsuri fara sa fie nevoit sa intrebe pe cineva anume.Va sti cum sa procedeze in anumite situatii sau pur si simplu va fi pregatit pentru ceva.

  7. Eu sunt sigur că sunt purtătoare de energii. De fapt întregul pământ, întreaga natură sunt străbătute de energiile creaţiei.
    Interesantă întâmplarea cu cuarţurile şi durerea de cap. Poate ne mai povesteşti.
    Numai bine, Peter! 🙂

    • Asta am spus si eu.
      S-ar putea sa mai povestesc din experientele,nu intotdeauna,placute .
      Cred ca m-ai confundat cu un Peter.
      Eu sint,tot Alexandru.

  8. La mine este verificat: cristalul de stanca atrage energiile care ma determina sa fac acelasi lucru de doua ori, onixul imi da neliniste, iar coralul imi da incredere in mine, ceea ce inseamna ca e bine daca il am intotdeauna. Am avut cateva experiente in urma carora cred in energiile pe care le au pietrele. Probabil ca cine le-a privit doar in trecere, fara sa le dea importanta, nu poate sa creada, as spune ca acestia inca nu sunt pregatiti sa primeasca informatia.

    • E bine ca stii care din ele ce influenta au asupra ta.Si poti sa te folosesti de ele in functie de starea psihica,fizica sau de alte situatii care pot interveni.Marea majoritate nu crede pina nu vede,pina nu i se intimpla ceva.Dar atunci ar putea avea un soc,un blocaj psihic.
      De ce pregatire speciala avem nevoie noi oamenii?
      Jur-imprejurul nostru totul comunica cu totul,totul interactioneaza cu totul.Noi trebuie sa fim trasi de mineca,imbolditi cumva sa vedem,sa auzim,sa simtim si sa ne manifestam in consecinta?

  9. ”Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac”

  10. Hmm it seems like your site ate my first comment (it had been super long) thus I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m totally enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger however I’m still new to everything. Do you have got any helpful hints for rookie blog writers? I’d genuinely appreciate it.

  11. Intotdeauna m-am simtit atrasa de piatra de turcoaz.Imi poti spune si mie ce energie degaja?

    • Sintem atrasi de anumite pietre in doua situatii.Ori piatra emite niste vibratii sau energii care noua ne lipsesc ori avem acelasi tip de vibratie si ne simtim bine impreuna.

      • Mai plauzibila mi se pare a doua varianta, dar daca ar fi s-o iau in considerare si pe prima, spune-mi te rog, daca vrei, ce stii despre turcoaz si energia sa?

      • Nu stiu ceva,in mod special,despre turcoaz sau energia lui.
        Daca te simti bine si-ti place,tine-l aproape.Daca nu ti-e bine in preajma lui,indeparteaza-l.

  12. Si eu am avut experiente cu pietrele. Eram foarte indispusa intr-o dimineata si nu ma sinteam bine de loc Am fost in oras, dupa ce mi-am rezolvat problemele am intrat intr-um magazin de pietre pretioase pentru ca imi era in cale. Am zis numai sa intru, nu cumpar nimic, doar ma uit. Nici nu mi-am dat seama ca am iesit din magazin cu un cristal de stanca si minune, eram vesela si plina de energie.

    Dupa acest eveniment mi-am luat carti si am inceput sa cercetez pietrele, si tot asa am inceput sa cumpar si altele care pot si puse in bijuterii. Intr-o seara se intunecase afara, povesteam cu mama care ma face atenta sa ma uit spre geam. Deasupra mesei era o lumina multicolora, Lasa impresia ca ar fi intrat pe geam si plutea deasupra mesei, era cam de latimea palmei. Optic nu era nici un efect de proiectie. Pot spune ca avea toate culorile doar ca nu erau pastel ca in curcubeu ci erau culori tari si intense a durat cam 2-3 secunde si a disparut. Peste 3 minute lumina plutea din nou deasupra mesei dar in alta pozitie si avea aceleasi culori, de data aceasta avea ca o coada de fulger si a durat tot atat timp cat si prima data. Nu stiu sa-mi explic fizic efectul dar a fost frumos si interesant. La geam era pusa masa la care eu lucrez bijuterii. Pe masa erau: cuart roz, fluorina, carneol, cristal de stanca, jasp, ametist si cateva cristale swarovski acoperite cu o foita metalica care la lumina artificiala lucesc/sclipesc foarte tare. Initial am crezut ca cristalele swarovski sunt de vina datorita faptului ca sunt fatetate si am crezut ca au reflectat lumina cazuta pe una din laturi dar daca era vorba de acest efect ar fi trebuit sa dureze mai mult. Nu-mi ramane decat sa banuiesc pietrele ca alta explicatie nu am

    Dureri de cap nu am mai experimentat de cateva luni de cand am cristalele.

    • De ce trebuie sa-ti explici fizic ce s-a intimplat?
      Toate pietrele pe care le aveai atunci sau una din ele ti-a aratat ca acolo gasesti ce iti trebuie sau ca vibrati la fel.
      Au si ele viata-s-a demonstrat stiintific- si ti-au aratat si tie asta.
      Bucura-te!
      Saru’mina!

      Am vrut sa merg si eu pe la tine,dar nu ma lasa.Zice ca-i parolat.

  13. Reblogged this on Fosile şi pietre.

  14. Cand eram mica coloram cu pietricelele pe un podet de betom de langa casa. Acum, imi cumoar pietricele sub forma de medalion. 🙂 Imi sunt dragi, culorile lor mereu m-au fascinat.

    • Inseamna ca „va intelegeti” bine.
      Sau doar faptul ca sint colorate te atrage?

      • Nu pot să spun că aş fi avut experienţe negative. Dacă-mi place atunci cred că e de bine, orice tip de piatră ar fi. 🙂

  15. Foarte interesant articolul,dar si comentariile !Am inteles mai multe lucruri,citindu-ti postarile,pentru care iti multumesc.
    Am in casa o bucata de roca,de marimea pumnului,cu irizari aurii pe griul spre negru al pietrei,si este in casa noastra de cateva decenii,inainte fiind la parintii mei ,de alte decenii;a fost gasita de tatal meu,pe cand lucra la tunelurile liniei ferate Piatra Neamt_Bicaz( e ceva vreme !).Nu ne-a parasit niciodata ,nici noi pe ea .E foarte grea pentru marimea ei;nu stiu ce contine,dar cred ca e benefica pentru familia noastra !
    Eu simt o caldura cand port anumite pietre,ma atrag chihlimbarul,lapis lazuli,jadul …
    Un weekend placut !

  16. Reblogged this on innerspacejournal.

  17. Mie îmi plac teribil megaliții. Sunt familii întregi, în munții noștri. Dar îi țin doar în suflet.

Lasă un răspuns

