Medicina monahala

In „Formula AS ” numarul 981/11.08.2011 gasiti articolul

„Terapii cu pietre pretioase”

N-am primit acordul Formula AS pentru copiere si publicare pe blog.

33 răspunsuri

  1. la multi ani fericiti! pupici!

  2. Articolul este impresionant…am un cristal de stanca pentru ochi si inima…chiar asa il tin la soare dupa cum spune calugarita…multumesc pentru postare!..(.nu m-am mai intalnit cu acest articol)

    • Am cerut de la Formula AS acordul pentru aceasta postare,dar nu mi l-au dat.Asa ca am sters.
      Dar am precizat unde puteti gasi informatii despre….

    • Multumesc,Mihai!
      Am inteles pina la urma,dar niciodata nu am sarbatorit onomastica mea.
      Pentru mine,fiecare zi alaturi de sotia mea este o sarbatoare.

  3. http://www.formula-as.ro/2011/981/medicina-monahala-92/terapii-cu-pietre-pretioase-14045

    Acesta este pomenitul articol? Ştiu despre terapia cu cristale de ceva vreme.

  4. La multi ani! 🙂

  5. Da, diamantul, ca piatra a intelepciunii si pentru ranile sufletesti… Il vreau!

  6. Nu scrie însă în acel articol cum să purifici cristalele…poate o vor face într-altul; poate nu.

    • Cea mai buna metoda este „Apa sfintita”,dar mai sint si altele.Probabil le vor spune si cei de la Formula As,la urmatorul sau urmatoarele articole.

  7. La multi ani, Alexandru!

  8. La mulţi ani!…nu ţi-am urat şi o fac de-abia acum, iertare; e o zi pe care nu aş putea-o uita…nepoata mea se numeşte Alexandra.

  9. Din partea unui tiz…La mulţi ani cu bine! Şi mulţumesc, pentru urarea primită pe pagina mea! 🙂

  10. Iubire, pace și înțelepciune de ziua ta onomastică, Alexandre!
    Am fost și am citit articolul despre cristale. Cu ani în urmă am citit câte ceva despre cristale. Unul din lucrurile care mi-au atras atenția a fost modul de curățare și reîncărcare a cristalelor. Periodic se face cu o soluție de apă cu sare brută, după care se aruncă soluția.
    Dacă m-ar pune cineva să aleg, mi-ar fi imposibil. Toate sunt frumoase… 🙂

    • Multumesc,Monica!
      Nu trebuie sa-ti faci probleme cu alegerea.Va fi simpla cind va aparea piatra cu a carei vibratie esti compatibila.

  11. Mulți ani cu sănătate și fericire!

  12. asa , si ?

  13. Si tu vrei sa fii exagerat de corect. Nu era nevoie sa ceri acordul lor pentru publicare, era destul sa specifici (cu link) de unde este luat articolul respectiv.
    Si-n plus ar trebui sa-ti multumeasca pentru asta, orice articol propagat pe internet ajuta site-ul sa creasca.

  14. Bravo, esti un om demn de tot respectul. Pacat ca aceia de la Formula As nu au cautat putin pe blogul tau. Pentru ei era o onoare sa apara ceva publicat aici.

    • Esti tu dragut,dar nu-i nici o problema.Intentia mea este sa informez.Pot sa o fac si indicind locul in care se gaseste informatia respectiva,nu este neaparat important sa apara la mine.
      Pentru mine Formula As este o publicatie demna de respect.

Lasă un răspuns

