Fotografii ciudate

Nu-i fum

La apus

12 răspunsuri

  1. Interesante și frumoase.Sunt oare jocurile luminii!

    • Nu stiu.Cu ochiul liber nu se vedeau.Am facut mai multe poze,din mai multe unghiuri si pe toate se vede ceva ce cu ochii nu .
      De-aia am zis ca-s ciudate.

  2. Spirite sa fi fost?… Posibil, am mai auzit ideea.

    • Posibil,daca tinem cont ca in apropiere este o bisericuta atestata de prin 1400 si un cimitir la fel de vechi si ca este vatra satului care s-a mutat prin 1970 de-acolo.

  3. foarte interesant

  4. Niste entitati 🙂
    Mi-au aparut si mie pe niste fotografii, cu ani in urma, in caminul studentesc (fostele grajduri regale).

  5. Obiectivul aparatului vede altfel. Apoi, lentilele, praful fin, … aduc distorsionări ale imaginii.

    • Zamfir,am facut cam 30 de poze in livada aceea,dar -lentilele,praful fin,distorsionarile- numai intr-un anumit loc se vedeau.Iar spre acel loc ,din orice pozitie am fotografiat tot se vad luminile acelea cu rosu.

  6. Foarte frumoase fotografiile alaturi de reflexiile luminii. O zi frumoasa !

Lasă un răspuns

