Cer de furtuna

Astazi a fost o furtuna.Am vazut-o venind,am auzit-o urlind si-apoi a trecut,a mers mai departe.

Asa ca,am sa pun niste poze cu cerul unei furtuni,facute aproape la minut.

Pregatirea

Dupa care a venit noaptea.

10 răspunsuri

  1. Infricosatori dar in acelas timp frumosi norii grei de ploaie.
    A fost prima furtuna de acest fel anul asta. Mie mi s-a parut ca vantul a avut un „glas” tare ciudat…Noroc ca nu a tinut mult.

    • Mie imi place fioarte mult sa vad cum se manifesta furtuna.Ieri se vedea cum se apropie.Tot frontul de deasupra Clujului era ca in ceata care se apropia cu viteza.Vintul a avut un glas deosebit din cauza crengilor goale ale copacilor.Am fost si in padure putin ieri si acolo s-a auzit si mai bine sunetul sinistru al vintului printre crengile goale.

  2. Ador prima fotografie !

  3. aici a nins! sunt dată peste cap complet! colac peste pupăză, s-a mai schimbat şi ora…
    Mi-am turnat un vinuc, din ala, Sange de Taur si deja nimic nu mai contează. Mă simt mai bine 🙂
    Foarte faine fotografii. Pe mine nu ma sperie furtuna, iar ploaia-mi place s-o ascult noaptea, din pat… imi da o stare de liniste interioara 🙂

    • Am vazut ca a venit iarna la voi,dar care-i baiu tau cu ora?Mergi la servici si dormi mai putin?
      Sa asculti ploaia noaptea din pat la o cabana unde se aude fiecare picur pe acoperis…

  4. Faine de tot poze!
    Eu ma dau in vand dupa peisaje, filme, carti cu subiecte apocaliptice, ce-o mai insemna si asta!! 😀

    • Poate ca vrei sa fii pregatita pentru eventualitatea ca…
      Si mie imi plac de aceea am facut pozele.Mai erau inca cinci printre ele-ca se schimba lumina si „imaginea” de la un minut la altul-,dar mi s-a parut ca ar fi prea multe de pus pe blog.

  5. Primele fotografii sunt ca niste picturi! Reusite! Furtuna este un fenomen interesant, din spatele ferestrei 🙂

    • Daca as fi avut un aparat mai performant ar fi iesit si mai bine.Am facut mai multe poze.”Imaginea”se schimba de la minut la minut.
      Am trecut prin mai multe furtuni,la fata locului-din pacate,pe vremea aceea aveam aparate foto cu film-si mi-a placut,a fost deosebit,chiar daca in citeva cazuri m-am resimtit dupa aceea.

Lasă un răspuns

